ارز دیجیتال REN یا پروتکل Republic، یک ارز دیجیتال است که برای انتقال ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال به صورت غیرمتمرکز و بدون واسطه استفاده می‌شود. REN از فناوری اتصال Darknodes استفاده می‌کند که توسط شبکه‌ای از شرکت‌کنندگان نگهداری می‌شود و امکان تبدیل ارزهای دیجیتال از یک بلاک چین به بلاک چین دیگر را فراهم می‌کند. این روش به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به اعتماد به یک واسطه مرکزی، از تراکنش‌های غیرمتمرکز و بدون واسطه برای انتقال ارز استفاده کنند.

ارز دیجیتال رن اولین بار در سال 2018 با هدف ارائه راه حلی برای مشکل چگالی نقدینگی بلاک چین بیت کوین ایجاد شد. اما اکنون REN به عنوان یک پروژه مستقل به طور گسترده منتشر شده است که هدف آن ایجاد جامعه‌ای برای انتقال ارزهای دیجیتال به صورت غیرمتمرکز و بدون واسطه است. پروتکل REN توسط توکن‌های REN پشتیبانی می‌شود که در تراکنش‌های شبکه و امنیت نقش دارند و به عنوان جایگزینی برای ارزهای دیجیتال در بلاک چین‌های مختلف عمل می‌کنند.

در حال حاضر ارزش بازار REN تقریباً 44.84 میلیون دلار است. ارز دیجیتال REN در رتبه 374 بازار قرار گرفته و 0.004 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 0.045 دلار است.

توضیحات سیگنال رایگان REN

نقطه طلایی ورود 0.027 تا 0.035
نقطه منطقی ورود 0.035 تا 0.042

این ارز هم اکنون در نقطه بسیار خوبی قرار دارد و هولدرهای بلند مدت نیز می‌توانند این ارز را خریداری نمایند. حداکثر 3 تا 4 درصد سرمایه خود را می‌توانید به این ارز اختصاص دهید.

این ارز پتانسیل رسیدن به قیمت 8 تا 10 دلار را دارد.

سلب مسئولیت:

معامله در هر بازار مالی اعم از داخلی و خارجی می‌تواند مزایای مالی قابل توجهی داشته باشد، اما در عین حال خطر از دست دادن بخشی یا تمام سرمایه شما وجود دارد و سرمایه‌گذاران عزیز باید این نکته را در نظر داشته باشند. اکیداً توصیه می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری تمام جنبه‌های کسب‌وکار را در نظر بگیرید، زیرا مسئولیت هرگونه سود یا زیان به هر دلیلی مستقیماً با خود شما است.

چگونه ارز دیجیتال REN را خریداری کنیم؟

برای تهیه ارز دیجیتال REN می‌توانید با مراجعه به صرافی بیتکس‌روم، این ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری نمایید.

سیگنال‌های رایگان را می‌توانید از کانال یوتیوب کریپتونگار نیز پیگیری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

امیدواریم با سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال سودهای خوبی عاید شما شود.