THORChain با نماد اختصاری RUNE یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز با معماری زنجیره‌ای متقابل است که به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های شبکه‌های مختلف از جمله بیت ‌کوین و اتریوم را با توکن‌هایی که متعلق به یک شبکه نیستند، مبادله کنند.

توکن اصلی این بلاک چین RUNE نام دارد، دارندگان این ارز دیجیتال می‌توانند با داشتن این توکن‌ها علاوه بر دارایی‌های خود، پاداش خود را از شبکه دریافت کنند.

THORChain در سال 2018 توسط افرادی طراحی و تولید شد. تیم تورچین به دنبال طراحی یک سیستم مستقل بودند تا بتوانند با اتصال به شبکه‌های خارجی از طریق Cross Chain، انتقالات و مبادلات ارزی را انجام دهند. 

در حال حاضر ارزش بازار RUNE تقریباً 438.14 میلیون دلار است. ارز دیجیتال RUNE در رتبه 86 بازار قرار گرفته و 0.03 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 1.36 دلار است.

بهترین بازه خرید برای هولد کردن و سرمایه‌گذاری بلند‌مدت (حداقل یک الی سه سال) ارز دیجیتال RUNE را در محدوده قیمت 0.6 تا 1 دلار پیشنهاد می‌دهیم.

بنا به پشنهاد آقای علی اکبر توسل این ارز در موقعیت خیلی خوبی قرار دارد و می‌توانید سهمی از سرمایه خود را به این ارز تخصیص دهید.

برای تهیه ارز دیجیتال RUNE می‌توانید با مراجعه به صرافی بیتکس‌روم، این ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

امیدواریم با سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال سودهای خوبی عاید شما شود.