FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

مجلس ملی فرانسه به قوانین سختگیرانه‌تری در خصوص صدور مجوز برای شرکت‌های جدید رمزنگاری به منظور هماهنگ کردن قوانین محلی با استانداردهای پیشنهادی اتحادیه اروپا رای داده است.

این لایحه با 109 رای موافق و 71 رای مخالف به تصویب رسید. و این لایحه درحال حاضر در اختیار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قرار گرفته تا تصمیم بگیرد که این لایحه را تایید کند یا به مجلس برگرداند.

در صورت تصویب این قانون، دیگر ارائه‌ دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال مستقر در فرانسه باید از قوانین سختگیرانه‌تر ضد پولشویی پیروی کنند.

با این حال قوانین این لایحه در مورد 60 شرکت رمزنگاری ثبت شده در سازمان بازارهای مالی (AMF) اعمال نمی‌شود. این شرکت‌ها تا زمانی که قوانین ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا با این لایحه موافقت نکند، به پیروی از قوانین AMF ادامه خواهند داد.

بنابراین این قوانین سختگیرانه فقط برای شرکت‌های رمزنگاری اعمال می‌شود که از ماه جولای به بعد ثبت نام می‌کنند.

در میان شرکت‌های ثبت شده می‌توان بایننس را نام برد که اخیرا پرداخت‌های درون فروشگاهی را در فرانسه با پلتفرم پرداختی مبتنی بر Ingenico از طریق Binance Pay آغاز کرده است.

احتمالا این لایحه به عنوان طرحی برای تنظیم بازارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا تایید خواهد شد.

اتحادیه اروپا قرار است در ماه آوریل پس از دو بار تعویق در مورد مقررات این لایحه رای دهد. احتمالا به این نتیجه برسد که این قوانین درباره ارزهای دیجیتال در سال 2024 اجرایی شود.

منبع: cointelegraph.com