این بازی که در آن بازیکنان نقش یک همستر مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال را ایفا می‌کنند، به وضوح اعلام کرده که سیاستش در برابر سرمایه گذاران خارجی، به نفع بازیکنان است. با بیش از 300 میلیون کاربر و ایردراپ‌های پیش بینی شده، تیم همستر کامبت، تأیید کرده که پیشنهادات سرمایه گذاری متعددی را از شرکت‌های بزرگ Web3 رد کرده است.

همچنین تیم همستر کامبت اعلام کرد که هدف اصلی آنها از این تصمیم اینست که بازیکنان تنها از طریق بازی بتوانند توکن‌های HMSTR را کسب کنند. طبق اعلام قبلی، 60 درصد از این توکن‌ها به بازیکنان اختصاص داده می‌شود و 40 درصد باقیمانده برای اهداف دیگر در نظر گرفته شده است.

این رویکرد «تپ برای کسب درآمد» به عنوان یک راه برابر برای همه بازیکنان عمل می‌کند و به جای اینکه ثروتمندان در بازی برنده شوند، فرصتی برای همه بازیکنان فراهم می‌شود.

تیم همستر کامبت تأکید کرد که هدفشان این است که همه بدون در نظر گرفتن میزان ثروت، شانس برابری داشته باشند. به گفته آنها: “در همستر کامبت، هر کسی می‌تواند برنده شود و در نهایت، همه با هم برنده می‌شویم.”

این تیم از شرکت‌هایی انتقاد می‌کند که فقط بر تامین بودجه، بازاریابی پروژه هایشان، و توسعه ایردراپ هایشان تمرکز می‌کنند و جوامع را تنها می‌گذارند و پس از آن از آنها دور می‌شوند. باز هم تاکید کرد که مخالف این شیوه‌ها است و تنها راه دریافت HMSTR برای علاقه مندان، علاوه بر رویداد airdrop، خرید آن از کاربران خواهد بود.

به تازگی، همستر کامبت اعلام کرده که در حال توسعه یک اکوسیستم بازی است تا تقاضا برای توکن‌های آینده‌اش را افزایش دهد.