طبق گزارش The Giving Block سهم اهدا و کمک‌های ارز دیجیتال برای USDC، اتر و بیت کوین به ترتیب 44، 24 و 17 درصد است. در این میان USDC بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

داده‌های جمع آوری شده توسط پلتفرم خیریه کریپتو نشان می‌دهد که کمک‌های مالی ارز دیجیتال در دهه آینده از مرز 10 میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

طبق گزارش سالانه The Giving Block کمک‌های مالی در سال 2022 از 125 میلیون دلار فراتر رفت. طبق پیش بینی پروژه خیریه رمزنگاری کمک‌ها می‌تواند از مرز 1 میلیارد دلار عبور کند. همچنین پیش بینی شده تا سال 2027 به بیش از 5 میلیارد دلار و تا سال 2032 به 10 میلیارد دلار برسد.

علاوه بر داده‌های کمک مالی ارز دیجیتال، The Giving Block تحلیلی نسبت به قیمت بیت کوین هم داشته و پیش بینی کرده بیت کوین در سپتامبر 2026 مرز 100 هزار دلار و در اکتبر 2029 مرز 250 هزار دلار را رد می‌کند.

در مورد کمک های مالی که انجام شده می‌تواند به مواردی مانند USDC، اتر و بیت کوین اشاره کرد که به ترتیب سهمی معادل 44، 24 و 17 درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

در همین حال ویتالیک بوترین یکی از بنیان گذاران اتریوم با اهدای 9.4 میلیون دلار به صندوق بشر دوستانه رکورد کمک مالی سال را در اختیار دارد.

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که این کمک‌های مالی کجا می‌روند؟ در سال 2022، The Giving Block شش موسسه خیریه را اعلام کرد که از کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال بهره‌مند شدند. این موسسات شامل پروژه حفاظت از اورانگوتان هستند. از اورانگوتان‌های یتیم و آواره مراقبت می‌کنند. همچنین برخی موسسات مانند Trees for the Future موفق به کاشت 2.3 میلیون درخت از کمک‌های ارزهای دیجیتال شدند.

منبع: cointelegraph.com