Voyager Digital پلتفرم وام دهنده ورشکسته ارز دیجیتال انتقالاتی را به صرافی رمزارز Coinbase داد. انگیزه پشت این تراکنش‌ها گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

Voyager Digital یک وام دهنده ورشکسته ارز دیجیتال است که در تاریخ 11 آگوست 1500 اتر و 250 میلیارد Shiba Inu به ترتیب به ارزش 2.77 و 2.7 میلیون دلار را به صرافی رمزارز Coinbase منتقل کرد.

گمانه‌زنی ارزهای دیجیتال

انگیزه پشت این تراکنش‌ها گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه گسترده ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. یک نظریه مبنی بر فروش احتمالی است که بر اساس کاهش دارایی‌های دیجیتال این پلتفرم طی نقل و انتقالات اخیر شکل گرفته.

Etherscan طی بیانیه‌ای گفت که این تراکنش‌ها در فواصل یک ساعته صورت می‌گیرد. این نقل و انتقالات ناگهانی توکن‌ها بحث‌هایی را در مورد انحلال احتمالی به راه انداخت.

نظریه دیگر می‌گوید که Voyager در حال ادغام همه نشانه‌ها از آدرس‌های مختلف در یک آدرس اولیه است.

در ماه فوریه این شرکت طی یک روز نزدیک به 10 میلیون دلار از دارایی دیجیتال خود را به چندین صرافی ارزهای دیجیتال انتقال داد. توکن‌های منتقل شده شامل 270 میلیارد SHIB به ارزش 3.2 میلیون دلار، 4.9 میلیون ویجر (VGX) به ارزش 2.1 میلیون دلار، 3050 ETH به ارزش 3 میلیون دلار و 221 هزار Chainlink به ارزش 1.5 میلیون دلار است.

منبع: cointelegraph.com