پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام می‌گوید همستر کامبت در 81 روز به 239 میلیون کاربر رسید. موفقیت ویروسی همستر کامبت می‌تواند بیش از 200 میلیون نفر را به فناوری بلاک چین برساند.

به گفته پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، رشد ویروسی همستر کامبت و راه اندازی توکن آتی آن در بلاک چین TON می‌تواند صدها میلیون نفر را وارد وب 3 کند.

دوروف در یک پست عمومی برای 2.7 میلیون مشترک کانال تلگرامی خود، موفقیت پررونق بازی کلیکی ویروسی را برجسته کرد. این بازی از زمان عرضه در مارس 2024 تاکنون بیش از 200 میلیون بازیکن را جذب کرده است.

دوروف به برخی از معیارهای چشم نواز همستر کامبت اشاره کرد، از جمله فقط “73 روز زمان برای رسیدن به 100 میلیون کاربر ماهانه”. به گفته موسس تلگرام، اپلیکیشن مینی تلگرام روزانه 4 تا 5 میلیون کاربر جدید دارد که آن را به یکی از سریع‌ترین خدمات دیجیتالی در حال رشد در جهان تبدیل می‌کند.

دوروف همچنین پیامدهای ایردراپ توکن موردانتظار همستر کامبت را برجسته کرد که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است. نقشه راه رسمی این پروژه در وب‌سایت آن، نشان می‌دهد که توسعه زیرساخت‌های زنجیره‌ای و پیاده‌سازی کیف پول درون‌بازی در ماه ژوئن به پایان رسیده است.

به زودی، تیم Hamster توکن خود را در TON ایجاد می‌کند و مزایای بلاک‌چین را به صدها میلیون نفر معرفی می‌کند. دوروف نوشت: “عصر جدیدی در حال فرا رسیدن است و ما شاهد ورود آن در زمان واقعی هستیم”.

در حالی که این تیم جزئیات بیشتری را در مورد زمان عرضه رسمی توکن خود فاش نکرده است، بازیکنان از ژوئن 2024 می‌توانند کیف پول‌های TON را در بازی پیوند دهند.

رکورد همستر کامبت

توسعه‌دهندگان بازی همچنین پست‌های متعددی در تلگرام، ایکس و یوتیوب منتشر و تاکید کرده‌اند که “سود در ساعت” مهمترین معیاری است که بازیکنان باید قبل از ایردراپ توکن مورد انتظار در نظر بگیرند.

پس از پست دوروف در مورد بازی، همستر کمبت اعلام کرد که یک سطح نهایی برای رسیدن به آواتارهای همستر بازیکنان اضافه کرده است. سطح «خالق» از کاربران می‌خواهد که 18 میلیارد سکه درون بازی جمع کرده باشند. 

همانطور که Cointelegraph قبلا در یک ویژگی عمیق بررسی کرده بود، همستر کامبت در نتیجه بازی و مکانیک اجتماعی خود چندین رکورد جهانی را به ثبت رسانده است.

این بازی دارای چندین راه برای بازیکنان است تا سکه به دست آورند تا مبادلات خود را ارتقا دهند و سود خود را در ساعت افزایش دهند. یکی از اینها پیوندهایی است که به محتوای یوتیوب آن است، جایی که بازیکنان برای تماشای محتوای جدید در کانال خود، 100000 سکه به دست می‌آورند.

بازیکنان همچنین می‌توانند برای معرفی دوستان به بازی در تلگرام یا انجام کارهای سخت‌تر درون بازی مانند حل رمز روزانه با کد مورس که به یک کلمه مخفی که در ویدیوهای روزانه یوتیوب آن یافت می‌شود، یا خرید ترکیبی از سه مورد، سکه کسب کنند.

همچنین ابزاری برای سازندگان محتوا و وب سایت‌ها برای ایجاد ویدیوهای روزانه، وبلاگ و پست‌ها با به اشتراک‌گذاری، راه‌حل دیگری است. رمزهای روزانه 1 میلیون سکه پاداش می‌دهند، در حالی که ترکیب کارت روزانه 5 میلیون سکه برای ارتقا به کاربران می‌دهد.

رویکرد این پروژه به هک رشد رسانه‌های اجتماعی به معیارهای خیره‌کننده‌ای منجر شده است. کانال یوتیوب همستر کامبت از زمان راه‌اندازی در 24 می 32 میلیون مشترک به دست آورده است. پروفایل X آن 11.3 میلیون دنبال‌کننده دارد و کانال رسمی تلگرام آن 49.4 میلیون مشترک دارد.

منبع خبر: cointelegragh.com

لینک مطلب: *همستر کامبت رکورد زد*