بیت کوین (BTC) در روز دوشنبه با 63259 دلار به ازای هر سکه به اوج خود رسید و ارزش بازار کریپتو اکنون به 2.3 تریلیون دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته 4.53 درصد افزایش داشته است. در ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه EDT، تحلیلگران ارزهای دیجیتال QCP Capital چشم انداز بازار خود را به اشتراک گذاشتند و خاطرنشان کردند که “یک سوء قصد ناموفق علیه دونالد ترامپ ” اساسا “باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شد.”

QCP خاطرنشان کرد که این حرکت صعودی و قوی تا جلسه دوشنبه آسیا گسترش داشت، که ناشی از خریدهای شدید «برنامه‌ای» بیت کوین در کوین بیس بین ساعت 5 صبح تا 1 بعد از ظهر SGT بود. QCP خاطرنشان کرد: این فعالیت “جریان بسیار غیرعادی برای عصر یکشنبه در ایالات متحده” بود. همچنین تحلیلگران بازار خاطر نشان کردند، همانطور که روند صعودی نشان می‌دهد به نظر می‌رسد که بازار در پیروزی ترامپ نقش دارد.

QCP بیان کرد: “این حرکت به خاطر این است که بازار احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات آینده را در نظر گرفته است (مشابه با اتفاقی که بعد از تلاش ناموفق برای ترور ریگان در سال ۱۹۸۱ افتاد) و این موضوع برای قیمت‌های ارزهای دیجیتال مثبت است چون ترامپ به وضوح از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند.”

پس از ترور ریگان، امتیاز او به شدت بالا رفت و با قاطعیت در انتخابات پیروز شد. QCP توضیح داد که آلمان عرضه خود را تمام کرده است و “ترامپ محرکی عالی برای طولانی شدن صف‌های بازار بود.” با این حال، تحلیلگران اظهار داشتند که این سوال باقی می‌ماند که آیا این روند صعودی ادامه خواهد داشت یا خیر. QCP خاطرنشان کرد که برخی از سرمایه گذاران نهادی با خرید اوراق بهادار کوتاه مدت، پوشش خود را در برابر رکود در رالی را آغاز کرده‌اند.

علاوه بر این، لیست‌شدن صندوق‌های قابل معامله اتریوم (ETF) در آینده نیز به خوش‌بینی رو به رشد بازار کمک می‌کنند. طبق گزارش QCP Capital، “ما دیدگاه صعودی میان‌مدت خود را با توجه به تقاضای بالای مداوم برای ETFهای بیت‌کوین حفظ می‌کنیم و امیدواریم راه‌اندازی قریب‌الوقوع ETFهای اتریوم، به عنوان یک کاتالیزور عمل کند.”

منبع خبر: Bitcoin.comNews

لینک مطلب: قیمت گذاری بازار کریپتو با پیروزی ترامپ