FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

کاردانو با کارکرد 1760 روز بدون قطعی در شبکه، نام خود را به عنوان یکی از پایدارترین شبکه‌ها در صنعت کریپتو ثبت کرد. این شبکه تقریباً 5 سال هست که بدون مشکل کار می کند.

Cardano بار دیگر شهرت خود را به عنوان یکی از باثبات‌ترین شبکه‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال ثابت کرد. این شبکه در مقایسه با شبکه‌هایی که هر از گاهی با قطعی مواجه می‌شوند، نقطه عطف دیگری را جشن گرفت. همانطور که کاوشگر بلاک چین کاردانو نشان می‌دهد، شبکه تقریباً پنج سال است که با وجود بارگذاری بسیار زیاد، بدون مشکل کار می‌کند.

کاردانو یکی از فعال‌ترین شبکه‌های توسعه‌یافته

عملکرد روان بلاک چین به احتمال زیاد با کاردانو یکی از فعال‌ترین زنجیره‌های توسعه‌یافته در کل صنعت مرتبط است، به طوری که تعداد تعهدات GitHub برای این پروژه در ماه ژوئن به ۳۵۰ مورد رسیده است.

توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز خود را از شبکه‌های دیگر به Cardano می‌آورند، تا از پردازش سریع تراکنش‌ها و کمیسیون‌های نسبتاً کم کاردانو استفاده کنند. چنین فعالیت توسعه بالایی نیز به فقدان فناوری‌ها و راه‌حل‌های موجود در شبکه‌های دیگر مربوط می‌شود. البته تعداد برنامه‌های موجود در شبکه Cardano در مقایسه با شبکه‌هایی مانند Solana یا حتی Ethereum کمتر است، اما تعداد به‌روزرسانی‌های زیادی در مدت زمان نسبتاً کوتاه دریافت کرده است.

جذب کاربران و توسعه‌دهندگان جدید با هارد فورک Vasil

یکی از جدیدترین و مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های Cardano، هارد فورک Vasil بود که ویژگی‌های جدیدی را به شبکه آورد و فرآیند نصب برنامه غیرمتمرکز را به طور قابل توجهی آسان‌تر کرد.

با ارتقای اساسی، در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد پروژه‌ها و برنامه‌های کاربردی جدید در بلاک چین کاردانو خواهیم بود. در حال حاضر، ADA با قیمت 0.5 دلار معامله می‌شود و 0.66 درصد افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته داشته است.

به نظر شما کاردانو با کارکرد 1760 روز بدون قطعی در شبکه، چه رتبه‌ای را به دست آورده است؟

منبع: u.today