بایننس به 50 شرکت ارز دیجیتال کمک می‌کند.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در مصاحبه زنده با یاهو فاش کرد که صرافی ارزهای دیجیتال علیرغم زمستان پرتلاطم ارزهای دیجیتال به خوبی ادامه می‌دهد. او به میزبانان پادکست گفت که بایننس ذخایر نقدی زیادی دارد و در حال مذاکره با بیش از 50 شرکت ارز دیجیتال است تا به آنها کمک کند تا در بازار نزولی زنده بمانند.

ژائو اضافه کرد که جدا از کمک به شرکت‌های مشکل‌دار، این صرافی به دنبال افزایش تعداد نیروی کار خود با اضافه کردن 2000 کارمند جدید تا پایان سال خواهد بود. او استدلال کرد که بازار نزولی برای استخدام استعدادهای جدید عالی است؛ زیرا رقابت کمتری از سوی شرکت‌های دیگر وجود دارد که حقوق‌های مضحک برای استعدادها ارائه می‌دهند.

ژائو گفت: «ما هیچ بدهی نداریم. ما هنوز سودآور هستیم و افراد زیادی به ما بدهکار نیستند. ما کنترل بدهی خوبی داریم. موقعیت مالی بایننس تصادفی نبود. زیرا این شرکت در معاملات خود در بازارهای صعودی زیرک بود.»

جدا از نشان دادن محدودیت مالی، ژائو فاش کرد که صرافی دارای جریان درآمد متنوعی است که در حال حاضر 30% از درآمد شرکت را با استیبل کوین تشکیل می‌دهد. بسیاری از شرکت‌ها انتظار داشتند که بازار صعودی به طور نامحدود ادامه یابد. اما بازارها این کار را نمی‌کنند.

نظر شما درمورد صرافی محبوب بایننس چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: zycrypto.com

لینک این خبر در کانال یوتیوب کریپتونگار *با فیلترشکن وارد شوید