بازی همستر کامبت اخیراً با به‌ روزر سانی‌ های جدیدی همراه شده است و تیم بازی در جدیدترین به‌ روز رسانی همستر دو بخش جدید را اضافه کرده‌اند. اولین بخش، دستاوردهای کاربران را نمایش می‌دهد. کاربران همستر کامبت می‌توانند با انجام تسک‌های مختلف، مانند رسیدن به یک مقدار مشخص از پروفیت، دستاوردهای جدیدی کسب کنند و آنها را در این بخش مشاهده کنند.

بخش دوم به معرفی پوسته‌های (Skins) محدود می‌پردازد. این پوسته‌ها تنها به مدت معینی در دسترس خواهند بود و پس از پایان این مدت، از حساب کاربر حذف می‌شوند. این بخش جدید به بازیکنان امکان می‌دهد تا ظاهر شخصیت‌های خود را با استفاده از اسکین‌های محدود تغییر دهند و تجربه‌ای تازه و متفاوت از بازی داشته باشند.

همستر کامبت قبلاً اعلام کرده بود که استفاده از بخش‌های جدید اجباری نیست و تنها بر میزان توکن ایردراپ شده به هر کاربر تاثیر می‌گذارد. این بخش‌ها برای افزایش شانس کاربران جدید در ایردراپ طراحی شده‌اند.

  • Upgrade Cards: یا تعداد کارت‌هایی که تا کنون ارتقا داده‌اید.
  • Upgrade Cards to level 15: تعداد کارت‌هایی که تا کنون به سطح ۱۵ ارتقا داده‌اید.
  • Upgrade Cards to level 25: تعداد کارت‌هایی که تا کنون به سطح ۲۵ ارتقا داده‌اید.
  • Collect Coin: مجموع تعداد سکه‌هایی که توسط شما استخراج شده است (مهم نیست خرج کرده باشید یا نه).
  • Invite Friends : تعداد دوستانی که دعوت کرده‌اید.
  • Unlock skins: تعداد اسکین‌هایی (پوسته‌هایی) که خریداری کرده‌اید.
  • profit per hour: محدوده‌ی پروفیت ساعتی‌ای که به آن دست یافته‌اید.
  • Watch hamster youtube video: تعداد ویدیوهایی که در کانال یوتیوب همستر مشاهده کرده‌اید.
  • Subscribed to hamster TG: مدت زمانی که از سابسکرایب کردن کانال همستر در تلگرام گذشته است.

اسکین یا پوسته، تنها ظاهر شخصیت بازی را تغییر می‌دهد و تأثیری بر عملکرد یا قابلیت‌های او ندارد. هر پوسته دارای قیمت متفاوتی است و برخی از آن‌ها ممکن است بسته به سطح کاربر، قفل باشند و نیاز به دسترسی خاص یا پیشرفت در بازی داشته باشند.

این پوسته‌ها به مدت محدود و به‌طور دقیق ۲۱۶ ساعت (حدود ۹ روز) فعال خواهند بود. پس از پایان این مدت، پوسته‌ها به‌صورت خودکار از حساب کاربر حذف می‌شوند.

برای آگاهی از شرایط دریافت توکن در بازی همستر کامبت، می‌توانید ویدیوی آموزشی تهیه شده توسط تیم کریپتونگار را مشاهده کنید. این ویدیو شامل اطلاعات کامل و جامع درباره نحوه دریافت توکن، شرایط و قوانین مرتبط با آن و مراحل لازم برای شرکت در این ایردراپ است. با مشاهده این ویدیو، می‌توانید به راحتی با مراحل و شرایط دریافت ایردراپ آشنا شده و شانس خود را برای دریافت توکنهای بیشتر افزایش دهید.

لینک مطلب: به روز رسانی جدید همستر همراه با شرایط دریافت توکن همستر