اگر بیت کوین برگشت خود را به بالای 60000 دلار حفظ کند، احتمالاً باعث بهبود جو روانی سرمایه‌گذاران و خریداران برای سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌ها گردند. آیا بیت کوین می‌تواند جهش حمایت 60000 دلاری را حفظ کند یا خرس‌ها راه خود را ادامه خواهند داد؟ بیایید با تحلیل بیت کوین و بصورت نموداری موضوع را بررسی کنیم.

بیت کوین در 4 اکتبر از سطح بحرانی 60000 دلار جهش کرد که نشان می‌دهد گاوها در تلاش برای تشکیل یک سقف بالاتر هستند. کوین تامسپون، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Lekker Capital در نوشته‌ای در ایکس گفت که خرید بیت کوین در نزدیکی سطح 61,000 دلار کاملا منطقی است.

یک سیگنال خرید دیگر برای بیت کوین از سوی JPMorgan صادر شد که معتقد است سرمایه‌گذاران به سمت طلا و بیت کوین روی آورده‌اند.

جی پی مورگان در گزارشی که با کوین تلگراف در میان گذاشته است، گفت: افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی و انتخابات آینده [ایالات متحده] احتمالاً معاملات جلوگیری از کاهش ارزش را تقویت می‌کند که هم به نفع طلا و هم بیت‌کوین است.

نمای بازار در تحلیل بیت کوین

افت اخیر به ۶۰,۰۰۰ دلار به نظر می‌رسد که جو روانی بازار را تحت تأثیر قرار داده است. Santiment، ارائه‌دهنده تحلیل‌های آنچینی در نوشته‌ای در ایکس اعلام کرد که از ابتدای ماه، تمایلات به افزایش قیمت بیت کوین به اصطلاح “Uptober” کاهش یافته، که نشان می‌دهد معامله‌گران بدبین شده‌اند. برخی تحلیل‌گران معتقدند که اگر حمایت ۶۰,۰۰۰ دلار شکسته شود، بیت‌کوین ممکن است تا ۵۲,۰۰۰ دلار سقوط کند.

گاوها تلاش می‌کنند از میانگین متحرک ساده 50 روزه (60461 دلار) دفاع کنند و در سطوح پایین‌تر، نقش تقاضا را پررنگ‌تر نشان دهند.

تحلیل بیت کوین

خریداران باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (62195 دلار) نگه دارند تا چشم‌انداز یک رالی را تا 66500 دلار قدرت ببخشند. اگر این سطح شکسته شود، توقف بعدی احتمالاً 70000 دلار خواهد بود.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل را در دست دارند. جفت‌ارز BTC/USDT می‌تواند تا 57,500 دلار و متعاقباً به حمایت استاتیک 54,000 دلار برسد.