FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

صدها نفر از مالکان Bored Ape در یک بازار جدید برای دریافت مجوز NFT، ثبت نام کرده‌اند. با اینکار صاحبان می‌توانند IP NFT خود را به برندها اجاره دهند. شتاب‌دهنده بلاک‌چین Mouse Belt Labs بازاری به نام «Boredjobs» راه‌اندازی کرده است. او ادعا کرد که تمام 10000 NFT BAYC را در وب‌سایت خود فهرست می‌کند. به این ترتیب برندها «علاقه خود را برای استخدام در کمپین‌ها نشان می‌دهند». البته 10000 میمون برای استخدام در دسترس نخواهند بود مگر اینکه مالکان مربوطه BAYC برای مشاهده پیشنهادات ثبت‌نام کرده و مالکیت را تأیید کنند.

“باشگاه Bored Ape به صاحبان خود فرصتی فوق‌العاده داد تا از حقوق IP NFTهایی که خریداری کرده‌اند استفاده کنند. متأسفانه آنها دستورالعملی در مورد نحوه به کار انداختن آنها ارائه نکردند. Bored Jobs در حال ایجاد این دستورالعمل است.» پاتریک مک‌لین، به کوین‌تلگراف گفت که این پلتفرم در عرض 24 ساعت پس از راه‌اندازی در 29 ژوئن، بیش از 200 درخواست از صاحبان BAYC دریافت کرده است که می‌خواهند مالکیت خود را تأیید کنند. مک‌لین درباره نحوه عملکرد این پلتفرم اظهار داشت:

“ما به سادگی راهی برای ارتباط برندها با Apes اضافه می‌کنیم (در حال حاضر، هیچ راه آسانی برای طرفین برای ارسال پیام به یکدیگر وجود ندارد). شرایط معامله (یا اگر حتی معامله‌ای وجود داشته باشد)، شرایط مجوز، جزئیات و غیره، 100٪ بین دو طرف مذاکره خواهد شد.”

روی آوردن چهره‌های برتر به NFT

برخلاف بسیاری از پروژه‌های NFT ،Bored Ape Yacht Club حقوق تجاری را در اختیار مالکان قرار می‌دهد. مالکان از آنها به روش‌های خلاقانه استفاده می‌کنند. بازیگر هالیوود ست‌گرین از میمون خود بعنوان شخصیت اصلی در یک برنامه تلویزیونی در آینده استفاده می‌کند. در ماه آوریل، اندی نگوین، کارآفرین مواد غذایی و مالک BAYC NFT نیز تصمیم گرفت یک رستوران با مضمون BAYC به نام Bored & Hungry در لانگ بیچ، کالیفرنیا راه‌اندازی کند.

این می‌تواند یک خرده‌فروش بزرگ جعبه‌ای باشد که یک کمپین بازاریابی را با هدف آن جمعیت‌شناسی اجرا می‌کند، می‌تواند یک شرکت بازی‌های ویدیویی باشد که می‌خواهد شخصیت‌های از پیش ساخته شده را با قیمتی ساده به بازی‌های خود بیاندازد، می‌تواند موسیقی‌دانی باشد که صاحب یک میمون است، اما می‌خواهد با کسی شریک شود.

شما تا به حال تجربه خرید NFT داشته‌اید؟

منبع: cointelegraph.com