یکی از علاقه‌مندان به دوج کوین به نام Tdogewhisperer@ یک اسکرین شات از صرافی BitPay را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که دوج کوین به چهارمین ارز دیجیتال پرکاربرد توسط مشتریان این صرافی ارز دیجیتال تبدیل شده است.

علاقه کاربران بیت‌پی به Dogecoin

 علاقه کاربران بیت‌پی به دوج کوین به حدی است که پس از بیت‌ کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بیت‌ کوین کش (BCH)، این ارز دیجیتال قرار گرفته است. ارزهای محبوب دیگر مانند ریپل و لایت‌ کوین در رتبه‌های پایین‌تر قرار گرفته‌اند. شیبا اینو نیز به عنوان دومین میم کوین از نظر ارزش بازار در اولویتهای لیست بیت‌پی قرار گرفته است.

در پاییز سال گذشته، ایلان ماسک از BitPay برای فروش عطر کلکسیونی خود به نام “Burnt Hair” محصول شرکت بورینگ که خودش آن را اداره می‌کند، استفاده کرد. بیت‌پی برای کاربران این امکان را فراهم کرد که برای خرید این عطر از ارزهای دیجیتال، مانند توکن‌های Dogecoin و Shiba Inu استفاده کنند.

ساخت ایموجی دوج کوین در توییتر

طرفداران دوج کوین از ایلان ماسک خواستند که ایموجی دوج کوین را نیز برای توییتر طراحی کند. طوریکه یک  کاربر توییتر به نام cb_doge@ با تگ کردن ایلان ماسک، رئیس توییتر، خواهان راه‌اندازی یک گروه ایموجی برای Dogecoin شد. او به این میلیاردر مشهور یادآوری کرد که جک دورسی، زمانی که مدیرعامل توییتر بود، یک ایموجی برای بیت کوین راه‌اندازی کرد. او از طرفداران و علاقه‌مندان بزرگ بیت کوین بود. توییتر همچنین دارای ایموجی برای ارزهای دیجیتال دیگر مانند TRX، BNB، ETH و … است.

cb_doge@ گفت که این درخواست او از طرف کل جامعه Dogecoin انجام شده است. از آنجایی که ایلان ماسک یکی از طرفداران مشهور بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار است، ارتش Dogecoin از او انتظار دارد که اکنون که مالک توییتر است، یک ایموجی برای DOGE اضافه کند.

علاوه بر این، در تابستان ماسک پیشنهاد کرد که توییتر Dogecoin را به عنوان یک گزینه پرداخت برای Twitter Blue اضافه کند.

منبع: u.today