با توجه به اخبار صرافی های ارز دیجیتال این خبر در جدیدترین به روز رسانی‌های ارسالی به فینبالد در روز سه‌شنبه، ۸ اکتبر منتشر شد. این رویداد دارای یک جایزه کل بیش از ۱۰ میلیون دلار است که بزرگترین جایزه در تاریخ این پلتفرم به شمار می‌رود.

این لیگ با هدف ارتقا در صنعت طراحی شده و شامل چالش های مختلفی است تا مشارکت تریدرهای کریپتو در تمامی سطوح تجربه را جلب کند. تریدرها می‌توانند به‌عنوان رقبای انفرادی وارد شوند یا به تیم ها بپیوندند تا همکاری بیشتری داشته باشند.

این رویداد برای کاربران عادی و (VIP) 1 تا 6 در دسترس است و اطمینان حاصل می‌کند که همه شرکت‌کنندگان فرصتی برای تست توانایی‌های خود دارند. برای شرکت در مسابقات spot در طول دوره لیگ، حداقل حجم معاملاتی که باید انجام شود ۵۰۰ دلار است.

همچنین بایننس برای مسابقات آینده از اوایل ۲۰۲۴ معیارهای متنوعی را تنظیم کرده است تا رقابتی عادلانه بین تریدرهای خرده‌ فروش و تریدرهای بزرگتر ایجاد کند.

ریچل کانلان، مدیر بازاریابی بایننس، درباره این رویداد گفت که لیگ تریدرهای بایننس بخشی از مأموریت ما برای در دسترس بودن و هیجان‌ انگیز کردن تجارت کریپتو برای همه، صرف نظر از سطح تجربه آنهاست. با حجم کم واجد شرایط و معیارهای متنوع رقابت، فضایی ایجاد می‌کنیم که در آن تریدرهای خرده‌فروش بتوانند در کنار تریدرهای بزرگ رقابت کنند.

این مسابقه به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود. لیگ تریدرهای Spot دارای یک جایزه کل متغیر تا ۳ میلیون دلار به‌صورت ووچر توکن بایننس (BNB) است. شرکت کنندگان بر اساس حجم معاملات و بازده سرمایه گذاری (ROI) رتبه‌بندی می‌شوند و برترین ها می‌توانند تا ۱.۵ میلیون دلار به‌صورت BNB کسب کنند.

بایننس همچنین مأموریت های محدود مدت با جایزه ۲۰۰ هزار دلار به‌صورت کوین USDC را معرفی کرده است. مسابقه انفرادی در این دسته از ۸ تا ۲۸ اکتبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

در لیگ تریدرهای Futures، شرکت کنندگان برای کسب تا ۷ میلیون دلار به‌ صورت ووچر Tether (USDT) رقابت می‌کنند. تریدرها می‌توانند به‌صورت انفرادی در چالش های مبتنی بر ROI یا به ‌صورت تیمی در مسابقات PNL شرکت کنند.

 همچنین تریدرهای Futures برای اولین‌ بار واجد شرایط دریافت جایزه خوش ‌آمدگویی تا ۷۰۰ هزار USDT هستند. زمان بندی مسابقات انفرادی در این دسته مشابه لیگ تریدرهای Spot از ۸ تا ۲۸ اکتبر خواهد بود. در حالی که رقابت تیمی از ۱۷ اکتبر تا ۶ نوامبر ادامه خواهد داشت و ثبت‌ نام تیم‌ ها از ۱۰ اکتبر آغاز می‌شود.