FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

پیشنهاد ویتالیک بوترین درمورد آدرس‌های مخفیانه NFT، در بازار ارز دیجیتال خبر ساز شد. خالق اتریوم، پیش‌بینی کرده که ممکن است یک «رویکرد با فناوری پایین» برای ترکیب ویژگی‌های حریم خصوصی در تراکنش‌های NFT وجود داشته باشد.

طی خبر منتشر شده در روز دوشنبه در کانال تحقیقاتی اتریوم، بوترین به استدلال‌های مختصر غیر تعاملی دانش صفر یا ZK-SNARK اشاره کرد. همچنین راه‌حل خود را در این باره پیشنهاد کرد. بنیانگذار اتریوم پیشنهاد کرد که کیف‌پول قراردادهای هوشمند می‌تواند روشی را ارائه‌ دهد که با استفاده از آن فرستنده آدرس خود را برای اشخاص ثالث پنهان کند. “برای مثال شما می‌توانید یک NFT به vitalik.eth ارسال کنید بدون اینکه کسی بجز من (مالک جدید) بتواند ببیند مالک جدید کیست.”

پیشنهاد جدید ویتالیک بوترین

بر اساس پیشنهاد ویتالیک بوترین با استفاده از این روش، فرستنده‌ها باید از طریق زنجیره انتقال، ETH کافی برای پرداخت هزینه‌ها وارد کنند. با این حال، او افزود که “شاید راه حل عمومی بهتری وجود داشته باشد که شامل جستجوگران تخصصی یا سازندگان بلاک باشد.”

یافتن تعادل بین نیمه‌ناشناس بودن و شفافیت در بلاک‌چین برای بسیاری چالشی بوده است. زیرا فضای رمزنگاری همچنان در حال رشد است. در ماه ژانویه، Cointelegraph گزارش داد عده‌ای از کاربران آدرس‌های IP را از بازار NFT OpenSea و همچنین Metamask خارج کرده‌اند.


منبع: cointelegraph.com