بر اساس اخرین اخبار آلت کوین، سرمایه گذاران به‌ دقت در حال رصد وضعیت هستند و انتظار دارند یک بازگشت قوی ایجاد شود که منجر به سودهای قابل توجهی در بازار آلت کوین‌ها شود.

بر اساس یک نمودار، شاخص آلت‌ سیزن به پایین‌ترین مقدار خود از اوایل سپتامبر رسیده است. این شاخص درصد آلت کوین‌هایی را که از بیت کوین بهتر عمل کرده‌اند، را اندازه‌ گیری می‌کند و اکنون نشانه‌هایی از تغییرات جالبی را نشان می‌دهد.

 در سپتامبر، الگوی واضحی مشاهده شد که هر زمان قیمت بیت کوین افزایش یافت، شاخص آلت‌ سیزن نیز بالا می‌رفت. اما در روزهای اخیر، قیمت بیت کوین از حدود 60,000 دلار به 68,000 دلار افزایش یافته و در عین حال، شاخص فصل آلت کوین‌ها به زیر 10 درصد رسیده است. این نشان می‌دهد که با وجود افزایش قیمت بیت کوین، آلت کوین‌ها عقب مانده‌اند و این می‌تواند فرصت خوبی برای بازگشت آنها باشد.

دو موضوع مهم برای آلت کوین‌ها در حال حاضر، هوش مصنوعی و میم‌ها هستند. میم‌ها با 32 درصد و هوش مصنوعی با 21.84 درصد در بازار پیشرو هستند. موضوعات دیگر قابل توجه شامل GameFi و DeFi هستند. این علاقه به هوش مصنوعی و مِیم‌ها نشان می‌دهد که معامله گران به دنبال آلت کوین‌هایی هستند که بتوانند شور و هیجان را در جامعه ایجاد کنند.

نمودار دلایل شروع  آلت سیزن

کل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، به جز بیت کوین و اتریوم، در حال حاضر 620 میلیارد دلار است که از 777 میلیارد دلار در آوریل کاهش یافته است که این نشان دهنده کاهش در بازار آلت کوین‌هاست، اما این امکان را فراهم می‌کند که بازار به یک روند صعودی بازگردد.

اگر بازار بتواند از سطح مقاومت 644 میلیارد دلار عبور کند، بازار آلت کوین‌ها ممکن است شاهد یک صعود قابل توجه باشد و به سطوح ۶۶۰ میلیارد دلار، ۷۰۹ میلیارد دلار و حتی ۷۴۰ میلیارد دلار دست یابد و با احتمال ۲۰ درصد افزایش از سطوح فعلی نشان دهنده نوسان و فرصت‌ها در بخش آلت کوین‌هاست.