بر اساس اخبار آلت کوین اخیرا وی در پستی در شبکه X اشاره کرد که تفاوت اصلی بین رویکرد سولانا و اتریوم در نحوه مدیریت ازدحام است. به گفته تولی، وقتی منابع جهانی اشباع می‌شوند، تکیه بر کشف قیمت (یعنی افزایش هزینه های تراکنش) راه حل مؤثری نیست.

او به جای وابستگی به افزایش هزینه‌ها برای مدیریت ازدحام، بر نیاز به ارتقا سخت افزار برای پاسخگویی به تقاضای رو به افزایش تأکید کرد. یاکونکو معتقد است که اگر نرم‌ افزار به اعتبار سنج‌ها اجازه ندهد که ظرفیت سخت‌ افزاری خود را برای مدیریت ترافیک اضافی افزایش دهند، این موضوع نشان دهنده یک نقص در طراحی نرم افزار است.

تولی همچنین به محدودیت های ارتقا سخت‌ افزار اشاره کرد و گفت که حداکثر باند ویدیویی که می‌توان اضافه کرد، حدود ۱۰۰۰ برابر هزینه سخت افزار است و ثابت مقیاس “K” نباید بیشتر از ۱۰ باشد. این نکته بر تمرکز سولانا بر استفاده از پیشرفت‌های سخت‌ افزاری برای مدیریت رشد شبکه تأکید می‌کند.

در حالی که قیمت اتریوم اخیراً به دلیل عوامل بازار و علاقه روزافزون افزایش یافته است، با این حال، به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، اتریوم به تدریج در حال از دست دادن سرمایه بازار خود به سولانا است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سولانا ممکن است به قیمت ۳۳۰ دلار برسد و می‌تواند به ۵۰ درصد از ارزش بازار فعلی اتریوم دست یابد. از سوی دیگر، قیمت سولانا در حال حاضر ۱۵۳.۸۴ دلار است و تلاش می‌کند تا از سطح مقاومت ۱۵۵ دلار عبور کند. حجم معاملات سولانا نیز در روز جمعه ۲۴.۸۸ درصد افزایش یافته و به ۴.۷۶ میلیارد دلار رسیده است. این افزایش فعالیت نشان‌دهنده اعتماد و علاقه روزافزون به سولانا است