بر اساس اخبار میم کوین، پلتفرم معاملاتی جدید به نام “Pump Advanced” برای معامله‌گران حرفه‌ای طراحی شده و شامل ابزارهایی مثل نمودارهای پیشرفته، آمار دقیق درباره دارندگان اصلی، فیلترها و بروزرسانی‌های لحظه‌ای است. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول‌های غیرحضوری از طریق Privy وارد شوند و کنترل بیشتری بر دارایی‌های خود داشته باشند.

جالب اینکه این پلتفرم معاملاتی در ۳۰ روز اول هیچ کارمزدی نخواهد داشت و با اینکه هنوز جزئیات دقیقی اعلام نشده، قرار است پس از این مدت کارمزدها معرفی شوند. تیم Pump.Fun در این بحث اشاره کرد که تمرکز آن‌ها بر پاداش دادن به کاربران اولیه پلتفرم است.

تیم Pump.Fun تأکید کرد که تمام سودهایی که تاکنون به دست آورده‌اند، دوباره برای بهبود این پلتفرم معاملاتی سرمایه‌گذاری شده است، با هدف جسورانه‌ای که حتی از Binance بزرگ‌تر شوند. این پلتفرم معاملاتی رشد چشمگیری داشته و گفته می‌شود چندین بار در این ماه به درآمد روزانه یک میلیون دلار رسیده است و تا پایان ماه آگوست بیش از ۱۰۰ میلیون دلار کارمزد جمع‌آوری کرده است. افزایش اخیر فعالیت‌ها در پلتفرم به دلیل محبوبیت میم‌ کوین‌هایی مانند Moo Deng بوده است.