قیمت دوج‌ کوین به تازگی موضوع حدس و تحلیل‌های فراوانی بوده است. یک تحلیلگر معروف پیش‌بینی کرده که این میم کوین ممکن است در عرض دو هفته به ۰.۳۷ دلار افزایش یابد.

این پیش‌بینی جسورانه که افزایش بیش از ۱۰۰% از قیمت فعلی را تخمین می‌زند  باعث شده تا کنجکاوی سرمایه ‌گذاران برانگیخته شود. درحال حاضر قیمت دوج‌ کوین ۰.۱۴۴۵ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۴% کاهش یافته است.

تحلیل دوج‌ کوین احتمال رسیدن قیمت به ۰.۳۷ دلار

با این حال، قیمت دوج‌ کوین در هفته گذشته ۲۴% افزایش یافته و درصد سود دوج‌ کوین تقریباً به ۸۱% رسیده است اما سؤال اصلی اینجاست که آیا قیمت DOGE می‌تواند در دو هفته آینده به ۰.۳۷ دلار برسد؟

طبق آخرین اخباردوج‌ کوین، قیمت فعلی این ارز ۰.۱۴۴۵ دلار است و رسیدن به ۰.۳۷ دلار یک افزایش قابل توجه محسوب می‌شود اما با این فرض هنوز از بالاترین قیمت تاریخی خود که حدود ۰.۷۳ دلار در دوره رونق رمزارزها در سال ۲۰۲۱ بود، فاصله زیادی دارد.

احساسات کنونی بازار نسبت به قیمت دوج‌ کوین متفاوت است؛ برخی از تحلیلگران بازار منتظر افزایش‌های بیشتر هستند در حالی که برخی دیگر کاهش‌های احتمالی را پیش‌بینی می‌کنند.

به عنوان مثال، داده‌های Coinglass نشان می‌دهند که معامله‌گران کوتاه‌مدت نسبت به قیمت دوج‌ کوین بدبین هستند ولی معامله‌گران بلندمدت هفتگی و ماهانه همچنان خوش‌بین هستند. بررسی ها نشان می‌دهد که اکثریت بازار خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند که قیمت DOGE به زودی افزایش خواهد یافت.

تحلیل دوج‌ کوین احتمال رسیدن به ۰.۳۷ دلار

بر اساس دو شاخص درون ‌زنجیره‌ای زیر می‌توان توضیح داد که علت اختلاف نظر کاربران نسبت به قیمت دوج‌ کوین چیست.

داده‌های Santiment نشان می‌دهد، سودآوری دارندگان دوج‌ کوین به بالاترین حد خود در چهار ماه اخیر رسید و اکنون ۸۱% از کل دوج‌ کوین های در گردش در سود هستند. آخرین باری که این وضعیت وجود داشت، ۷ ژوئیه ۲۰۲۴ بود.

تحلیل دوج‌ کوین  احتمال رسیدن به ۰.۳۷ دلار

از طرفی دارندگان کوتاه‌مدت DOGE (۳۰ روزه) در سودآوری از دارندگان بلندمدت (۳۶۵ روزه) پیشی گرفته‌اند. بنابراین، منطقی خواهد بود که این دسته از سرمایه‌گذاران در زمان‌هایی که DOGE نشانه‌های ضعف در نواحی مقاومتی تاریخی نشان می‌دهد، سود خود را قفل کنند.

تحلیل دوج‌ کوین احتمال رسیدن به ۰.۳۷ دلار

افزایش قیمت دوج‌ کوین به ۳۷ سنت در دو هفته آینده غیرمنطقی نیست. برای مثال در هفت روز گذشته، این ارز دیجیتال حدود ۲۵% افزایش یافته است. ترکیب این رشد طبیعی با چندین عامل دیگر، رسیدن به قیمت ۰.۳۷ دلار را تا قبل از انتخابات ۵ نوامبر در ایالات متحده ممکن می‌سازد.

 قیمت DOGE طبق دوره های گذشته تحت تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تأییدیه‌های چهره‌های با نفوذی مانند ایلان ماسک قرار داشته است. موج جدیدی از احساسات مثبت و هیاهوی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به‌طور قابل ‌توجهی قیمت را افزایش دهد.

 پیش‌بینی قیمت دوج‌ کوین نشان می‌دهد که این دارایی در کوتاه‌مدت در حال تجربه یک روند صعودی است. میانگین متحرک ۵۰ روزه در حال افزایش است، که نشان‌دهنده قدرت بالای مومنتوم کوتاه‌مدت است. اگر این روند ادامه یابد، می‌تواند از افزایش قیمت حمایت کند.

تحلیل دوج‌ کوین احتمال رسیدن به ۰.۳۷ دلار

ابزارهای دیگرمانند فیبوناچی نشان می‌دهد که احتمال کاهش قیمت به ۰.۱۳۲۲ دلار وجود دارد که این می‌تواند توضیح ‌دهنده احساسات بدبینانه میان معامله‌گران کوتاه‌مدت باشد و پس از رسیدن به این عدد به سوی ۰.۳۷ دلار حرکت کند و ممکن است در مسیر خود توقف‌هایی در ۰.۱۵ دلار، ۰.۱۸ دلار و ۰.۲۳ دلار داشته باشد.

بازار کلی ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از بهبودی را نشان داده است. اگر دارایی‌های اصلی رمزارز مانند بیت‌ کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به افزایش خود ادامه دهند و به دلیل ارتباط نزدیک بین دارایی‌های رمزارز، ممکن است قیمت دوج‌ کوین را نیز به همراه خود بالا ببرند.

تحلیل دوج‌ کوین احتمال رسیدن به ۰.۳۷ دلار

در حالی که پیش‌بینی قیمت دوج‌ کوین برای رسیدن به ۰.۳۷ دلار در دو هفته آینده جاه‌طلبانه است، اما کاملاً خارج از دسترس نیست. عواملی که این دیدگاه خوش‌بینانه را پشتیبانی می‌کنند شامل احساسات مثبت بازار، شاخص‌های فنی و حرکات گسترده‌تر بازار هستند.