بر اساس اخرین اخبار دوج کوین تحلیلگران برتر ارز های دیجیتال و شاخص های بازار پیش‌ بینی می‌کنند که دوج کوین ممکن است در کوتاه‌ مدت به ۰.۳۷ دلار برسد و حتی در بلند مدت به ۱ دلار نزدیک شود.

در هفته گذشته، دوج کوین با افزایش ۲۲ درصدی، حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ اش به ۱.۹ میلیارد دلار رسید که ۳۵ درصد افزایش داشته است. در حال حاضر، دوج کوین در حدود ۰.۱۴ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

طبق داده های اخیر از Coinglass ، در حالی که معامله گران آینده ‌نگر در کوتاه ‌مدت خوش‌ بین نیستند، سرمایه گذاران بلند مدت همچنان امیدوارند که نشان می‌دهد بسیاری از سرمایه گذاران منتظر افزایش قیمت DOGE هستند.

یک شاخص مهم برای دوج کوین، سودآوری دارندگان آن است که به بالاترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است. در حال حاضر، ۸۱ درصد از کل دوج کوین‌های در گردش سودآور هستند، وضعیتی که از ۷ ژوئیه ۲۰۲۴ دیده نشده است.

جالب است که دارندگان کوتاه‌ مدت (کسانی که ۳۰ روز دوج کوین را نگه ‌داشته‌اند) اکنون از دارندگان بلند مدت (کسانی که ۳۶۵ روز دوج کوین را نگه ‌داشته‌اند) بیشتر سود کسب کرده‌اند که نشانه تغییر استراتژی برای قفل کردن سودهاست.

علاوه بر پیش‌بینی‌های مثبت کوتاه‌ مدت، تحلیلگران نسبت به آینده دوج کوین نیز خوش ‌بین هستند. یکی از معامله‌ گران مشهور ارزهای دیجیتال به نام Crow، دوج کوین را با بیت کوین مقایسه کرده و طبق نظر وی این ارز ممکن است در نهایت از مرز ۱ دلار عبور کند.

دوج کوین در بین ارز های میم مانند بیت کوین عمل میکند این نظر با فعالیت نهنگ ها تأیید می‌شود، زیرا یک سرمایه گذار اخیرا ۱۵۵.۱۱ میلیون دوج کوین به ارزش ۲۱.۶۵ میلیون دلار از طریق پلتفرم (Robin Hood) خریداری کرده است. این خرید بزرگ نشان‌ دهنده افزایش اعتماد به پتانسیل آینده دوج کوین است.

با تحلیل روندهای قیمتی، دوج کوین اخیرا در مسیر صعودی قرار دارد. میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز نشانه قدرت حرکتی در کوتاه ‌مدت است. با این حال، برخی از احساسات منفی نیز وجود دارد، زیرا اصلاح فیبوناچی احتمال افت به حدود ۰.۱۳۲۲ دلار را نشان می‌دهد.

اگر روند صعودی ادامه یابد، تحلیلگران بر این باورند که قیمت دوج کوین ممکن است به سمت هدف ۰.۳۷ دلار بازگشته و در دو هفته آینده به سطوح کلیدی ۰.۱۸، ۰.۲۳ و ۰.۲۹ نزدیک شود.