طبق اخبار ارز دیجیتال، گارانتی BBVA کریپتو غول بانکی ترکیه‌ای همکاری خود را با ریپل و آی‌بی‌ام برای بهبود و تأمین خدمات معاملات و نگهداری رمزارزها آغاز کرد.

نخستین مشتری مهمی که پس از راه‌اندازی راه‌حل Ripple Custody در اوایل ماه جاری به دست آمده این همکاری بوده است. گارانتی BBVA از طریق همکاری استراتژیک با ریپل و آی‌بی‌ام، به دنبال بهبود عملکرد و امنیت پلتفرم معاملات دارایی‌های رمزارز خود است.

پس از یک آزمایش موفق در سال گذشته، این بانک اکنون آماده است تا این خدمات را به تمام مشتریان خود، که بیش از ۱۴,۰۰۰ کاربر هستند، ارائه دهد. با بهره‌گیری از Ripple Custody و فناوری آی‌بی‌ام، گارانتی BBVA قصد دارد سیستم مدیریت قوی و با امنیت بالا را با بطور کامل ارائه دهد. این بانک اشاره کرد که این همکاری به محافظت از برنامه‌ها، داده‌ها و کلیدهای خصوصی آن کمک خواهد کرد.

آرون سیرز، معاون ارشد موفقیت مشتری و شرکای جهانی در ریپل، درباره این همکاری ابراز هیجان کرد و گفت:

“ما از همکاری با گارانتی BBVA کریپتو برای تقویت رشد بازار دارایی‌های رمزارز در ترکیه بسیار خوشحالیم. امنیت در نگهداری دارایی‌ها، پایه‌ای برای ایجاد ارزش و پاسخ به تقاضای فزاینده برای سطوح جدید دارایی در اقتصاد دیجیتال است. ما به حمایت از مشتریان خود در سراسر جهان متعهد هستیم تا بازار دارایی‌های دیجیتال را با خدمات امن و مطابقت‌پذیر خود تقویت کنیم.”

گارانتی BBVA از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته ارائه‌شده توسط راه‌حل ترکیبی Ripple Custody و آی‌بی‌ام بهره‌مند خواهد شد. این ویژگی‌ها شامل رمزگذاری داده‌ها و جداسازی محیط‌های مشتری است.

این راه‌حل همچنین شامل واحدهای امنیتی سخت‌افزاری (HSM) با گواهینامه‌های معتبر و یک چارچوب حکمرانی انعطاف‌پذیر است که برای از بین بردن نقاط آسیب‌پذیر طراحی شده‌اند. این ویژگی‌ها به کاهش خطرات ناشی از فعالیت‌های مخرب و تقویت حفاظت از مشتری کمک خواهند کرد.

با وجود دعوای حقوقی جاری ریپل با SEC، این شرکت همچنان به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه به بازیگران صنعت ادامه می‌دهد. این نبرد قانونی نتوانسته مانع پیشرفت فناوری ریپل شود. علاوه بر این، ریپل در حال کار بر روی راه‌اندازی یک IPO (عرضه اولیه عمومی سهام ) در ۱۲ ماه آینده است.