طبق آخرین اخبار آلت کوین، پیش فروش «Seeker» که با کد «Chapter 2» آغاز شد، از اوایل سال جاری شروع شده و به گفته مسئولان، تعداد پیش فروش‌ها از ۱۴۰,۰۰۰ واحد فراتر رفته است.

دلیل اصلی موفقیت پیش فروش Chapter 2 بدون افشای اطلاعات خاص در مورد دستگاه، ارزش بالای ایردراپ گوشی نسل اول، «Saga» بود که هزینه خرید را به‌ طور قابل توجهی جبران کرد.

به همین دلیل، انتظار مشابهی برای نسل دوم گوشی‌ها وجود دارد. پیش فروش ویژه «Seeker» با قیمت ۴۵۰ دلار تا ۲۱ سپتامبر ادامه دارد و با افشای جزئیات این گوشی، سوالات بسیاری در مورد ویژگی های آن مطرح شده است.

سخت افزار، دوربین بهتر، اما فضای ذخیره‌ سازی کمتر.

گوشی «Saga» با پردازنده (flagship )Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۴۱۱۰ میلی‌ آمپر ساعت عرضه شده بود. همچنین، این گوشی دارای ۵۱۲ گیگا بایت فضای ذخیره‌ سازی و ۱۲ گیگا بایت حافظه است.

در مقابل، «Seeker» دارای ۱۲۸ گیگا بایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگا بایت حافظه بوده و صفحه‌ نمایش آن ۶.۳۶ اینچ است. دوربین‌ها نیز ارتقاء یافته‌اند؛ «Seeker» با دو دوربین ۱۰۸ میلیون پیکسلی و ۳۲ میلیون پیکسلی مجهز شده است.

کیفیت باتری، باتری «Seeker» بهبود یافته، اما اطلاعات دقیقی درباره آن منتشر نشده است. کیف پول Seed Vault، این کیف پول به‌طور خاص برای «Seeker» طراحی شده و امکان قفل گذاری با اثر انگشت و تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد.