پاسخ‌دهی Aave به آدرس‌های مسدود شده از طریق Tornado Cash در بازار ارز دیجیتال خبر ساز شد. این آدرس‌ها از منابع ناشناسی هستند که ETH دریافت می‌کنند.

روز شنبه در توییتر، این پروتکل ادعا می‌کند که اطلاعات بلاکچین را از آزمایشگاه‌های TRM دریافت کرده و برای اطمینان از یک سیستم امن و مطمئن، TRM API را ادغام کرده است.

1/8 اولویت اصلی تیم Aave، ایجاد یک سیستم ایمن برای کاربران است. “ما API TRM را در Aave IPFS ادغام کردیم، به همین دلیل برخی از کاربران ممکن است در دسترسی به برنامه Aave، با مشکل مواجه شوند.”

در پی پاسخ‌دهی Aave به آدرس‌های مسدود شده، توضیح داده شده که چرا چندین آدرس وارد فهرست بلاک شده‌اند. از جمله آدرس‌هایی که توسط اشخاص ثالثی که بدون رضایت با قراردادهای Tornado Cash تعامل دارند. این سازمان افزود که به این موضوع رسیدگی کرده است.

علاوه بر این، پروتکل تکرار کرد که غیرمتمرکز باقی می‌ماند و توسط یک DAO اداره می‌شود. همچنین از جامعه خود می‌خواهد که فعالانه برای تامین مالی باز و منصفانه مبارزه کند.

دسترسی مجدد جاستین سان به Aave

در همین حال، جاستین سان تأیید کرده که حساب او دوباره فعال است. جاستین یکی از آنهایی بود که حسابش به دلیل دریافت 0.1 دلار ETH از طریق Tornado Cash مسدود شده بود.

منبع: beincrypto.com