FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

پلتفرم قرارداد هوشمند با شرکت خودپرداز ارزهای دیجیتال برای دسترسی بهتر به ارزهای دیجیتال شریک می‌شود.

دستگاه خودپرداز بیت کوین به کاربران این امکان را می‌دهد که راحت‌تر معامله کنند. همچنین به کاربران اجازه خرید از طریق کارت بانکی را می‌دهد. در این عملیات کاربران یک کد QR دریافت می‌کنند که کلید توکن‌های آن‌ها را نگه می‌دارد. این دستگاه خودپردازها در حال حاضر از نظر مکان‌های قرارگیری در دسترس و لیست آلت کوین‌های خود با محدودیت‌هایی مواجه هستند.

عدم تنوع و راحتی برای کاربران یک چالش برای صنعت کریپتو است. بسیاری از آلت کوین‌ها که خارج از 10 مورد برتر هستند و تنوع کمی هم در این خودپردازها دارند راه‌حل‌هایی برای این چالش‌ها ارائه می‌دهند. برای مثال برخی از آلت کوین‌ها از مکانیسم اجماع جایگزین استفاده می‌کنند که در مقایسه با الگوریتم اثبات کار (POW) مورد استفاده بیت کوین به انرژِی کمتری نیاز دارد.

درحالی که خودپردازهای بیت کوین نقش مهمی در دسترسی به ارزهای دیجیتال دارند؛ اما این دستگاه‌ها معمولا به تنهایی از بیت کوین پشتیبانی می‌کنند.

ساده سازی خرید

بسیاری از شبکه‌های ارز دیجیتال مدرن‌تر برای رفع موانع دسترسی کاربران با شرکت‌های خودپرداز بیت کوین کار می‌کنند. دستگاه‌های خودپرداز به کاربران اجازه تبدیل ارز فیات به ارز شبکه خود را می‌دهد. حتی به کاربران اجازه خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت‌های بانکی را می‌دهد. با این فرایند کاربران با استفاده از کارت‌های بانکی می‌توانند بدون اینکه مشکلی برای گذراندن مراحل ثبت نام طی کنند توکن‌های دیجیتالی را خریداری و در بازار رمزنگاری شرکت کنند.

در برخی کشورها کاربران خودپرداز بیت کوین می‌توانند از برنامه‌های کوپن استفاده کنند. این برنامه به کاربران اجازه شارژ کیف پول بدون نیاز به تایید گسترده اطلاعات شخصی را می‌دهد.

تعامل و مشارکت

اخیرا شاهد تلاش بین Callisto Network که یک پلتفرم قرارداد هوشمند مبتنی بر بلاکچین اثبات کار است با Bitcoinmat شرکت برجسته خودپرداز که در اروپای مرکزی و جنوبی بودیم. این تلاش اخیر نمونه بارزی از مشارکت پلتفرم‌های قرار داد هوشمند با شرکت‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال است.

Network Callisto گفت: «همکاری با Bitcoinmat گواهی بر تعهد ما به گسترش دامنه CLO و دسترسی آسان به آن است. این فقط دستاوردی برای شبکه Callisto نیست بلکه یک گام بزرگ در پیشرفت کل صنعت کریپتو است.»

Bitcoinmat در حال حاضر 60 دستگاه خودپرداز در اسلواکی، جمهوری چک، یونان و چندین نقاط دیگر راه‌اندازی کرده است.

منبع: cointelegraph.com