با توجه به اینکه ارتقای برنامه‌ریزی شده ادغام اتریوم به زودی انجام خواهد شد. مدیرعامل یکی از بزرگترین استخرهای استخراج ارز دیجیتال اعلام کرد که سازمان او 10 میلیون دلار برای حمایت از توسعه‌دهندگان Ethereum Classic سرمایه‌گذاری کرده است و به حمایت مالی از آن ادامه خواهد داد.

مدیرعامل AntPool، استخر استخراج وابسته به غول سخت‌افزار استخراج ارز دیجیتال Bitmain، این تحولات را در تاریخ 26 جولای هنگام سخنرانی در اجلاس جهانی استخراج دیجیتال (WDMS) در میامی اعلام کرد.

به طور خاص، بودجه 10 میلیون دلاری با هدف حمایت از توسعه‌دهندگان برای «افزایش پیشرفت ETC»، کمک به توسعه‌دهندگان شبکه برای استقرار پروژه‌ها در شبکه اصلی، افزایش مقیاس‌پذیری لایه 2 از طریق راه‌حل‌های مقیاس‌بندی برتر و انکوبه کردن پروژه‌های پیشرو در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، Bitmain در این اجلاس اعلام کرد که خریداران تمام مدل‌های Antminer آن می‌توانند پس از عرضه آخرین مدل استخراج اتریوم، Antminer E9، در اوایل جولای، با استفاده از ETC هزینه آن‌ها را پرداخت کنند.

Ethereum Classic در PoW باقی خواهد ماند

سخنرانی مدیر عامل AntPool پس از سخنرانی مهم بنیانگذار اتریوم صورت گرفت. در این سخنرانی ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، از مردم دعوت کرد تا اگر شبکه‌های PoW را ترجیح می‌دهند، از بلاک چین اتریوم کلاسیک استفاده کنند. بوترین در سخنرانی خود در کنفرانس EthCC پاریس در 21 جولای، آن را «یک زنجیره کاملاً خوب» خواند.

در ادغام بلاک چین اتریوم (ETH) رسماً انتقال شبکه به پروتکل اثبات سهام (PoS) صورت می‌گیرد. با این حال اکوسیستم اتریوم کلاسیک قرار است همچنان از اثبات کار (PoW) استفاده کند.

این بدان معناست که اتریوم کلاسیک پتانسیل پذیرش استخراج‌کنندگانی را دارد که از اتریوم مهاجرت می‌کنند. زیرا که برای شروع استخراج روی آن فقط به ارتقاهای جزئی نیاز هست. بعد از اینکه ماینرها متوجه این احتمال شدند، قیمت توکن Ethereum Classic در یک هفته بیش از 50 درصد افزایش یافت.

به نظر شما سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلار برای حمایت از توسعه‌دهندگان Ethereum Classic نتیجه‌ای برای این شرکت خواهد داشت؟

منبع: finbold.com