ZachXBT محقق بلاکچین، برای هزینه‌های قانونی خود در یک دعوای افترا بیش از 1 میلیون دلار کمک مالی در 24 ساعت دریافت کرده است.

ZachXBT محقق در صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال با جفری هوانگ درگیر اختلاف حقوقی شده است.

هوانگ در 16 ژوئن در توییتر خود گفت که شکایتی برای افترا علیه ZachXBT تنظیم کرده است. همچنین او را متهم به آسیب رساندن به شهرت خود از طریق اتهامات نادرست کرده است. ZachXBT در مقاله‌ای هوانگ را متهم به راه‌اندازی بیش از 10 توکن پمپ و تخلیه ناموفق و پروژه NFT کرده است.

ZachXBT این شکایت را بی اساس و تلاش برای کاهش آزادی بیان خواند. همچنین ZachXBT یک آدرس کیف پول برای کمک به هزینه‌های قانونی راه‌اندازی کرده که به اعتقاد او بیش از 1 میلیون دلار است. ZachXBT ادامه داد که این دعوا بی اساس است و او می‌دانست که روزی این اتفاق خواهد افتاد. او این اتفاق را بهای صداقت می‌داند.

چندین مدیر ارزهای دیجیتال به ZachXBT کمک مالی کردن و او را بابت کارش در صنعت کریپتو و Web3 تحسین کردند. همچنین Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس، از ZachXBT تمجید کرد و گفت که صنعت را شفاف نگه دارد. از طرفی CZ قول داد که بایننس 50 هزار دلار برای کمک به هزینه‌های قانونی خواهد داد.

جسی پاول یکی از بنیان‌گذاران صرافی کریکن، از ZachXBT برای همه کارهایش تشکر کرد و 10 اتر (17294.3 دلار) برای کمک به هزینه‌های مالی اهدا می‌کند. علاوه بر این Sandeep Nailwal بنیان‌گذار Polygon هم از ZachXBT به عنوان دلیل زنده بودن و شکوفایی Web3 یاد کرد و گفت که 5 اتر (8645.35 دلار) اهدا خواهد کرد.

تنها یک روز از گذشت این پست در توییتر می‌گذرد که این کمک‌های مالی مرز 1 میلیون دلار را شکست.

منبع: cointelegraph.com