بیت کوین پیشتاز در فروش روزانه NFT قرار دارد، اتریوم و سولانا با تغییرات قابل توجه دنبال می‌شوند.

بیت کوین با فروش 16.63 میلیون دلار آمریکا به عنوان برترین بلاک چین در فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) روز دوشنبه ظاهر شد.

داده‌ها نشان می‌د‌هد که بیت کوین علیرغم کاهش 36.67 درصدی در حجم فروش، در رتبه‌بندی روز قرار گرفت.

این افت به عنوان بهبودی نسبت به هفته گذشته برای اولین شبکه بلاک چین در نظر گرفته می‌شود، زمانی که نتوانست مرز 10 میلیون دلاری را برای کل هفته معاملاتی بشکند.

در همین حال، افزایش فروش 22 درصدی اتریوم به اندازه‌ای بود که آن را از مرز 10 میلیون دلار آمریکا در روز دوشنبه برای رتبه دوم عبور داد.

علیرغم اینکه کریپتوپانک یک میلیون دلار دیگر به فروش رسانده بود، بیت کوین با یک حاشیه راحت از پیشتاز فروش NFT پیشی گرفت.

کریپتوپانک به قیمت 320 اتریوم، تقریباً 1.095 میلیون دلار آمریکا، به عنوان هفتاد و سومین تراکنش بزرگ CryptoPunk در تاریخ فروخته شد. مالک قبلی دارایی را به مدت دو سال قبل از فروش روز دوشنبه در اختیار داشت.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال روز دوشنبه افزایش یافت؛ زیرا بیت کوین برای اولین بار در آوریل بالای 70000 دلار آمریکا معامله شد. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با 3.6 درصد افزایش به 2.8 تریلیون دلار آمریکا رسید.

ارزهای رمزنگاری شده بومی بیت کوین و اتریوم در طول هفت روز بیش از 5 درصد افزایش یافته‌اند.

سولانا که در رتبه سوم فروش NFT قرار دارد، ثروت متضادی را تجربه کرده است.

فروش روزانه NFT با 20 درصد کاهش به 4.6 میلیون دلار آمریکا رسیده است که کمتر از نیمی از آمار اتریوم است. کریپتوکارنسی بومی سولانا، در هفته گذشته 3.6 درصد کاهش داشته است، هر چند که در روز شاهد افزایش کوچک 0.4 درصدی بود.

به تازگی، شبکه سولانا به دلیل شکست اکثر تراکنش‌های آن، همانطور که در داشبورد Dune Analytics نشان داده شده است، کانون بحث و جدل بوده است.

منبع خبر: forkast.news

لینک مطلب: بیت کوین پیشتاز بازار NFT