همستر کامبت بازی محبوب این روزهای اینترنت و تلگرام است که اخیرا سر و صدای زیادی در سرتاسر جهان از جمله کشورمان ایران به‌ پا کرده است. در این بازی همانند نات کوین با ضربه‌ زدن روی صفحه‌ نمایش گوشی‌های هوشمند خود امتیاز می‌گیرید که طبق شواهد موجود این امتیازها قرار است به رمز ارز همستر کامبت تبدیل شوند. بنابراین مانند هر رمزارز دیگری می‌توانید ارز دیجیتال بازی همستر کامبت را به‌ فروش برسانید و بدون صرف هیچ گونه هزینه مالی، کسب درآمد کنید.

برای کسب امتیاز در همستر کامبت روش‌های مختلفی وجود دارد که ساده‌ترین روش آن ضربه‌ زدن بر روی صفحه‌ نمایش گوشی است. همچنین می توانید با انجام کارهای دیگری همچون دعوت از دوستان، دنبال کردن صفحات سازندگان در شبکه‌های اجتماعی، انجام تسک‌های روزانه و… نیز می‌توانید امتیازهای همستر کامبت خود را افزایش دهید

از تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۴، روش جدیدی برای دریافت امتیاز به بازی همستر کامبت اضافه شد که با انجام صحیح آن، می‌توانید هر روز ۱ میلیون سکه رایگان دریافت کنید. این روش شامل وارد کردن کد مورس است که روزانه تغییر می‌کند.

اما روش وارد کردن کد مورس همستر کامبت چگونه است؟اکنون می خواهیم نحوه انجام دادن کد مورس را شرح دهیم. ضمن اینکه برای کسب اطلاعات کامل‌تر در مورد بازی همستر کامبت می‌توانید مقاله «بازی همستر کامبت و نحوه خرید و فروش همستر کامبت» را مطالعه کنید.

کد های مورس همستر کامبت

برای وارد کردن کد مورس در بازی همستر کامبت و دریافت امتیاز ۱ میلیونی، باید مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا سه بار پیاپی روی گزینه “Earn per tap” ضربه بزنید تا پس‌زمینه همستر شما به رنگ قرمز درآید. بعد از این کار، یک کادر با عنوان “Daily Cipher” به بازی شما اضافه خواهد شد که مربوط به کد مورس همان روز است.

بنابراین برای وارد کردن کد مورس همستر کامبت شما باید بدانید که کد مورس مربوط به همان روز چیست. سپس در مرحله دوم باید تعداد ضربات هر کدام از حروف را بدانید و دقیقا مطابق آن روی همستر ضربه بزنید.

کد مورس همستر کامبت 1

کد مورس امروز برای بازی همستر کامبت، کلمه کلیدیBYBIT است. برای وارد کردن کد مورس در همستر کامبت، به صفحه اصلی بازی بروید و دو بار بر روی بخش Earn per tap در قسمت بالای سمت چپ صفحه ضربه بزنید. با انجام دادن این کار، همستر کامبت شما به رنگ قرمز تغییر خواهد کرد. سپس می‌توانید با وارد کردن کلمه زیر، یک میلیون سکه رایگان خود را دریافت کنید.

کد مورس همستر کامبت امروز

اگر این بازی تلگرامی را انجام می دهید به احتمال زیاد اولین سوالی که هر روز از خود می‌پرسید این است: «کد مورس همستر کامبت امروز چست و چگونه آن را بدست بیاوریم.»

پیدا کردن آن کار چندان سختی نیست؛ زیرا کد جدید آن روز هم توسط بسیاری از گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی و حتی شاید دوستان و آشنایان شما در سایر شبکه‌های اجتماعی به‌ اشتراک گذاشته شود، زیاد است.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که طبق اعلام سازندگان بازی همستر کامبت، ساعتی که کد مورس هر روز تغییر می‌کند به وقت ایران مصادف با ساعت ۲۲:۳۰ شب است. در این ساعت می‌توانید با مراجعه به سایت کریپتونگار، کد جدید را مشاهده نمایید.

بعد از اینکه کد مورس هر روز همستر کامبت را پیدا کردید باید بدانید که برای وارد کردن هر حرف، چند بار ضربه بزنید یا چند بار ضربه خود را نگه دارید.

 حالا که روش وارد کردن کد مورس در همستر کامبت را یاد گرفتید، شاید برایتان جالب باشد که کمی هم درباره تاریخچه کد مورس و موارد استفاده آن بدانید. «کد مورس» (Morse Code) نوعی روش قدیمی برای انتقال پیام و اطلاعات بوده است که در آن از یک رشته نشانه‌های بلند و کوتاه (خط تیره و نقطه) برای نشان دادن حروف و کلمات استفاده می‌کردند.

برای مثال، در سیستم مورس برای نمایش حرف A انگلیسی از یک نقطه و یک خط تیره (· —) استفاده می‌شود، در حالی که برای نمایش حرف W از یک نقطه و دو خط تیره (· — —) استفاده می‌شود. تمام حروف انگلیسی و اعداد به همین ترتیب ترکیبی از نقطه و خط تیره هستند و این ترکیب منحصر به فرد و ثابت است.

اکنون شاید وقت آن رسیده باشد که از خود بپرسید که اگر برای کد مورس از نقطه و خط تیره استفاده می‌شود چرا در بازی همستر کامبت از ضربه‌زدن استفاده می‌کنیم؟ در پاسخ باید گفت که در همستر کامبت برای وارد کردن نقطه از یک ضربه ساده و برای وارد کردن خط تیره از ضربه زدن و نگه داشتن استفاده می‌شود. به این ترتیب می‌توان کد مورس را در محیط بازی شبیه‌سازی کرده و کلمات مورد نظر را وارد کرد.

 شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا همستر کامبت از کد مورس استفاده می‌کند؟برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که سیستم کد مورس در واقع یکی از روش‌های ساده و اولیه رمزنگاری پیام‌ها و اطلاعات به شمار می‌رود که در گذشته افراد مختلف از این سیستم برای انتقال مخفیانه داده‌ها استفاده می‌کردند.

لینک مطلب: کد مورس همستر کامبت امروز (29شهریور)