توکن (POODL) Poodlana قبلا در یک صرافی متمرکز (CEX) لیست شده و به زودی در صرافی دیگری نیز لیست خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۴ به توکن محبوب طرفداران میم کوین سگ تبدیل شود و رقبای قدیمی‌تری مثل WIF و BONK را پشت سر بگذارد.

اگرچه WIF و BONK تا کنون میلیون‌ها دلار برای سرمایه ‌گذاران خود سودآور بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد Poodlana در ادامه سال ۲۰۲۴ بهترین عملکرد را از آن خود کند. دلیل اصلی این امر این است که WIF و BONK پیش از این رشد‌های قابل توجهی را تجربه کرده‌اند و با توجه به ارزش بازار کنونی‌شان، احتمال نوسانات بزرگ و رشد‌های چشمگیر این ارزها، کمتر است. در حالی که هر دو ارز ممکن است به رشد تدریجی خود ادامه دهند، POODL با پتانسیل بالایی برای رشد انفجاری روبرو است.

طبق آخرین اخبار میم کوین‌ها، POODL در صرافی‌های بزرگی مثل MEXC با حجم معاملات روزانه بیش از ۱.۵ میلیارد دلار لیست شده است و این موضوع باعث می‌شود تا Poodlana به مخاطبان بسیار بیشتری دست یابد.

شایعاتی در مورد لیست شدن این توکن در Binance، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، وجود دارد که باعث شده تا پیش‌بینی‌ها درباره ارزش این توکن به شدت افزایش یابد.

با وجود این که روزهای اوج WIF و BONK گذشته است، Poodlana تازه در آغاز راه است و با توجه به عملکرد اولیه‌اش، POODL آماده است تا به یکی از بهترین ارزهای سال ۲۰۲۴ تبدیل شود.