به گزارش پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Spotonchain، این نهنگ قدیمی که از روزهای اولیه اتریوم در بازار حضور دارد، بدون توجه به شرایط بازار به فروش‌های منظم اتریوم خود ادامه می‌دهد.

نهنگ اتریوم با کیف پول “0xe3e” طی سه روز گذشته 10,595 اتریوم را به ارزش 24.7 میلیون دلار به تتر (USDT) تبدیل کرده است. این نهنگ به طور مداوم در بازه‌های زمانی مشخص، 87.56 اتریوم در هر چند دقیقه به فروش می‌رساند.

جالب توجه این است که با وجود فروش‌های عمده، این نهنگ هنوز 6,042 اتریوم به ارزش حدود 14.7 میلیون دلار در اختیار دارد که حدود 36.3 درصد از دارایی اولیه اوست.

به گزارش Spotonchain، این نهنگ در مجموع از این معاملات 39.34 میلیون دلار سود کسب کرده است. این سود نشان‌دهنده بازدهی ۴۵۱ برابری نسبت به سرمایه گذاری اولیه او می‌باشد.

 برخی از تحلیلگران بازار رمز ارز معتقدند که این فروش‌های مداوم ممکن است نشانه‌ای از تغییرات بزرگ در بازار باشد، در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان یک استراتژی کسب سود توسط سرمایه گذاری باتجربه تلقی می‌کنند.

اتریوم پس از رسیدن به کف حمایتی 2,380 دلار، به سطح 2,445 دلار بازگشته است و اکنون بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می‌شود. با این حال، اتریوم با مقاومت در سطح 2,500 دلار مواجه است. اگر اتریوم بتواند این مقاومت را بشکند و به بالای 2,550 دلار برسد، ممکن است شاهد رشد بیشتری باشیم.