جانسون معتقد است همان‌طور که بیت کوین تورم را رد می‌کند، او نیز پیری را رد می‌کند. به گفته او، هر دو این مفاهیم تلاش برای جلوگیری از «مرگ آهسته» هستند.

این کارآفرین 47 ساله که چند سال اخیر زندگی‌اش را به کاهش سن بیولوژیکی خود اختصاص داده، ادعا می‌کند که تاکنون توانسته پنج سال از سن خود را به عقب برگرداند. او همچنین اشاره کرده که توسعه دهندگان فناوری علاقه زیادی به حل مشکلات پیچیده دارند و پیری را یکی از این چالش‌ها می‌بیند که با پیشرفت‌های علمی، ممکن است قابل حل باشد.

برایان جانسون: بیت کوین تورم را رد می کند و من پیری را

جانسون معتقد است که با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، مانند مهندسی مواد در سطح مولکولی، می‌توان روند پیری را متوقف یا حتی معکوس کرد.

در سال ۲۰۱۸، ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، مبلغ ۲.۴ میلیون دلار به بنیاد تحقیقات SENS که روی تحقیقات ضد پیری کار می‌کند، اهدا کرد. بوترین از زمانی که نوجوان بود با فعالیت‌های اوبری دو گری، بنیان‌گذار SENS، آشنا شد و از آن زمان تاکنون از طرفداران پر و پا قرص تکنیک‌های ضد پیری است. او معتقد است که هدف این تحقیقات، یعنی مقابله با بیماری‌های ناشی از پیری، با آرزوی او برای بهبود زندگی میلیون‌ها نفر همسو است.

افراد دیگری مانند مارک میلر، دانشمند ارشد آگوریک، راجر ور، سرمایه گذار اولیه بیت کوین، و بالاجی سرینیواسان، مدیر ارشد فناوری سابق کوین بیس، نیز به تکنیک‌های افزایش طول عمر علاقه دارند. سرینیواسان که یک سرمایه گذار بزرگ است، قبلاً گفته بود که هدف اصلی فناوری باید حذف مرگ و میر باشد و افزایش عمر مهم‌ترین دستاورد ممکن است.

بنیاد علم طول عمر، که یک سازمان غیرانتفاعی است، به تحقیقات در مورد تکنیک‌های ضد پیری و ارتقاء زندگی اختصاص دارد و همچنین به پر کردن فاصله بین جامعه رمزنگاری و محققان طول عمر کمک می‌کند. در یک کنفرانس در سال ۲۰۲۲، این بنیاد بررسی کرد که چگونه ارزهای دیجیتال و فناوری‌های بلاک چین می‌توانند به ایجاد روش‌های جدید تأمین مالی برای تحقیقات دارویی کمک کنند.