افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به ارز آپتوس منجر به ورود سرمایه‌های قابل توجهی شده است که نشان از روند صعودی بازار دارد. تنها در هفته گذشته، قیمت APT حدود 17.81% رشد کرده است که بخش عمده‌ای از آن مربوط به افزایش 13.04 درصدی در تایم فریم روزانه است.

بررسی‌های سایت AMBCrypto نیز این چشم‌انداز خوش‌بینانه را تایید می‌کند و اشاره به الگوهای صعودی جدید دارد که قدرت روند فعلی را نشان می‌دهد.

در حال حاضر، APT در حال معامله در داخل یک مثلث صعودی است؛ الگویی که معمولا منجر به افزایش قیمت می‌شود. این الگو شامل یک خط مقاومت افقی و یک خط حمایت صعودی است.

نمودار ارز Aptos

حرکت‌های اخیر نشان می‌دهد که قیمت ارز آپتوس از خط حمایت خود بازگشته و اکنون به سمت منطقه مقاومت در 7.45 دلار نزدیک می‌شود. در صورت غلبه تقاضا بر عرضه در این سطح، احتمال شکست مقاومت وجود دارد.

پس از این شکست، احتمال دارد که قیمت تا سطوح کلیدی 8.56، 9.74 و 10.41 دلار افزایش یابد. در مقابل، اگر بازار گسترده‌تر نزولی شود، ممکن است قیمت APT به 4.32 دلار کاهش یابد.

با توجه به آخرین اخبار داغ ارزهای دیجیتال، در زمان نگارش این گزارش ارز آپتوس به یک نقطه مهم تکنیکال دست یافته است؛ به اصطلاح «صلیب طلایی»، جایی که خطوط MACD آبی از خطوط سیگنال نارنجی عبور می‌کنند. این رویداد یک سیگنال صعودی قوی به شمار می‌رود و نشان می‌دهد که احتمال ادامه روند صعودی برای APT وجود دارد.

مکدی ارز Aptos

همچنین، شاخص جریان پول چایکین (CMF) که به ارزیابی حجم و قیمت برای سنجش جریان نقدینگی می‌پردازد، نشان می‌دهد که APT در مرحله انباشت قرار دارد. این موضوع با افزایش ارزش CMF به 0.18 تایید می‌شود.

طبق گزارش Coinglass، میزان «Open Interest» برای ارز آپتوس در 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته و رشد 21.16 درصدی را نشان می‌دهد. این رشد قابل توجه بیانگر افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به APT است.

همچنین، حجم معاملات APT با 54.04 درصد افزایش روبرو شده است که این فعالیت‌های زیاد احتمالا به افزایش بیشتر قیمت این ارز کمک خواهد کرد.