طبق آخرین اخبار NFT تلگرام قابلیت جدیدی به نام «هدیه» را برای کاربران خود معرفی کرده است. کاربران اکنون می‌توانند به یکدیگر هدایای دیجیتالی ارسال کنند. این هدایا می‌توانند شامل آثار هنری متحرک و پیام های شخصی سازی شده برای تبریک مناسبت ها باشند.

 این هدایا روشی عالی برای تبریک به عزیزانتان در مناسبت های خاص هستند. دریافت ‌کنندگان هدیه می‌توانند آن را در پروفایل خود نمایش دهند یا آن را به ستاره های تلگرام تبدیل کنند. برخی از این هدایا محدود هستند و در طول سال، قابلیت تبدیل این هدایا به NFT مبتنی بر بلاکچین TON اضافه خواهد شد.

در این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند با استفاده از «ستاره های تلگرام»، به یکدیگر هدیه ارسال کنند و از طریق آثار هنری متحرک و پیام های شخصی، جشن ها و مناسبت ها را تبریک بگویند.

 پاول دوروف گفته است که تعطیلات کریسمس (که شامل روز تولدم نیز می‌شود) در راه است و امروز هدیه را راه اندازی می‌کنیم، هدایا راهی عالی برای تبریک گفتن به عزیزان در رویدادهای مهم هستند.

تلگرام همچنین اعلام کرده است که قابلیت ستاره های تلگرام، که در ماه ژوئن معرفی شد، به عنوان ارز درون‌ برنامه‌ای برای خرید خدمات دیجیتال در پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران با استفاده از ستاره ها می‌توانند از خالقان محتوا حمایت کنند.

قیمت Toncoin نیز در اینجا اهمیت دارد. درحال حاضر، قیمت TON معادل ۵.۳۴ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۵ درصد افزایش داشته است. این تغییر قیمت به نوعی بازگشتی نسبت به کاهش ۸ درصدی در هفت روز گذشته محسوب می‌شود.

 در ماه گذشته، قیمت TON به اوج ۶.۱۱ دلار در تاریخ ۲۷ سپتامبر رسیده بود و هدف این توکن در ماه اکتبر «جمع‌آوری انرژی» برای عبور از مقاومت و رسیدن به قله های جدید است. با اعلام این خبر، توجه به قیمت ارز دیجیتال Toncoin نیز جلب شد.