طبق گزارش کوین‌دسک ،سازمان بلاک‌چین استرالیا مدیر‌سابق بلک‌‌راک را به عنوان مدیر‌عامل جدید معرفی می‌کند.

 در پی این خبر “لورا مرکوریو”به عنوان مدیر‌عامل جدید سازمان بلاک‌چین معرفی شد. لورا مرکوریو برای جانشینی استیو‌والاس انتخاب گردیده است.

استیو‌والاس کسی است که بلاک‌چین استرالیا را در دوره‌ای که این کشور روش جدیدی را به سمت پذیرش ارزهای دیجیتال نشان داد ، مدیریت این کار را به مدت دو سال بر عهده گرفت.

نخست‌وزیر جدید استرالیا که آنتونی‌آلبانیز می باشد از ۲۳ می (۲ خرداد)‌‌‌ ایده برنامه آموزش ارز‌های‌دیجیتال را برای شناسایی و یادگیری نحوه مدیریت دارایی‌های دیجیتال معرفی کرده و برای بررسی موارد استفاده از یک ارز‌دیجیتال ، بانک‌مرکزی آزمونی را آغاز کرده است.

نزدیک به ۲۰ موسسه معروف استرالیایی از برنامه‌ای واحد که ارزش آن ۱۸۰ ملیون دلار است ،حمایت کرده‌اند تا از فرصت‌هایی که توسط دیجیتالی‌ شدن دارایی‌ها حاصل می‌شود ،استفاده کنند.

آغاز کار مرکوریو که پیش از این در سازمان‌هایی مانند بلاک‌راک ،مریل‌لینک ،دویچه‌بانک ،نهاد‌های دولتی و نظارتی مختلف و کسب و کار‌های زنجیره بلاکی در سطح جهان فعالیت کرده است ،در این سازمان از ۱۲ سپتامبر(۲۱ شهریور ) می باشد.

رییس بلاک‌چین استرالیا پولتون در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از مدیر‌عامل جدید”مرکوریو”برای پست مدیر‌عاملی جدید بسیار استقبال کرده و امیدوار است تا از‌ تجربیات بالای لورا در این فضا استفاده کنند.

منبع : coindesk.com