ارز دیجیتال کوانتوم (Qtum) یکی از ارزهای دیجیتال معروف است که بلاک چین آن منبع باز بوده و توسط بنیاد QTUM توسعه و توزیع شده است. این ارز دیجیتال یک پلتفرم کاربردی بلاک چین است که توانایی اجرای قراردادهای هوشمند بر روی چندین ماشین مجازی با الگوریتم اجماع اثبات سهام را دارد. به عبارت دیگر، بلاک چین کوانتوم شامل بلاک چین بیت کوین و اتریوم است.

آینده Qtum بدون شک روشن خواهد بود؛ زیرا با استفاده از پایه کد BTC طراحی شده و از قابلیت‌های مهم‌ترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین، بهره‌مند خواهد شد. از سوی دیگر، از طریق استفاده از EVM، کوانتوم همچنان می‌تواند میزبان هر گونه DApp یا قرارداد هوشمند مبتنی بر اتریوم باشد، که یکی از دلایلی است که معامله‌گران از آغاز به کار این ارز دیجیتال تشویق به خرید و فروش کوانتوم شده‌اند.

کیف پول های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال Qtum

  • کیف پول آنلاین وب‌سایت رسمی Qtum
  • کیف پول‌های نرم‌افزاری، از جمله Qtum Electrum و Atomic 
  • کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Ledger یا Trezor 

در حال حاضر ارزش بازار Qtum تقریباً 217.25 میلیون دلار است. ارز دیجیتال Qtum در رتبه 115 بازار قرار گرفته و 0.02 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 2.08 دلار است.

توضیحات سیگنال رایگان Qtum

نقطه طلایی ورود 1 تا 1.7
نقطه منطقی ورود 1.7 تا 2

این ارز هم اکنون در نقطه بسیار خوبی قرار دارد و هولدرهای بلند مدت نیز می‌توانند این ارز را خریداری نمایند.

ارز دیجیتال کوانتوم پتانسیل رسیدن به قیمت ۶۰ دلار و حتی بسیار بالاتر از این را در آینده قطعا خواهد داشت.

سلب مسئولیت:

معامله در هر بازار مالی اعم از داخلی و خارجی می‌تواند مزایای مالی قابل توجهی داشته باشد، اما در عین حال خطر از دست دادن بخشی یا تمام سرمایه شما وجود دارد و سرمایه‌گذاران عزیز باید این نکته را در نظر داشته باشند. اکیداً توصیه می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری تمام جنبه‌های کسب‌وکار را در نظر بگیرید، زیرا مسئولیت هرگونه سود یا زیان به هر دلیلی مستقیماً با خود شما است.

چگونه ارز دیجیتال Qtum را خریداری کنیم؟

برای تهیه ارز دیجیتال Qtum می‌توانید با مراجعه به صرافی بیتکس‌روم، این ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری نمایید.

سیگنال‌های رایگان را می‌توانید از کانال یوتیوب کریپتونگار نیز پیگیری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

امیدواریم با سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال سودهای خوبی عاید شما شود.