FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

با توجه به اینکه صنعت استخراج ارز دیجیتال به طور گسترده‌ای پیشرفت کرده، افراد بسیاری به دنبال کسب درآمد غیرفعال از طریق استخراج کوین‌های جدید و دریافت پاداش بلاک هستند. این فرآیند اغلب به واسطه سخت‌افزارهای گران‌ قیمت انجام می‌گیرد، اما اکنون می‌توانید به سادگی و تنها با استفاده از یک فلش یا ماینر USB بیت کوین استخراج این ارز را آغاز کنید.

ماینر USB بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

ماینر USB بیت کوین اساساً یک سخت‌افزار استخراج کوچک است که به شما امکان می‌دهد بیت کوین را در مقیاس کوچک استخراج کنید. استخراج ارز دیجیتال با USB جزء ارزانترین روشهای استخراج ارز دیجیتال می‌باشد. این ماینرها به شکل درایوهای USB هستند و ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به سخت‌افزار استاندارد استخراج بیت کوین دارند. تا زمانی که نرم‌افزار مناسب نصب شده باشد، ماینر USB بیت کوین را می‌توان به پورت آن در کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل کرد تا عملیات استخراج را شروع کند.

هاب یو اس بی
USB HUB

به طور معمول، یک ماینر USB بیت کوین از چندین درایو USB در یک دستگاه به طور همزمان استفاده می‌کند. از آنجایی که اکثر لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهای شخصی حداکثر دارای دو یا سه پورت هستند، استفاده از هاب USB برای افزودن درایوهای بیشتر و بالا بردن قدرت دستگاه استخراج USB یک روش استاندارد است. هرچه تعداد ماینرهای USB به طور همزمان بیشتر باشد، نرخ هش بالاتر و شانس استخراج یک بلوک بیشتر می‌شود.

هدف از ساخت ماینرهای USB بیت کوین

یکی از بزرگترین مشکلات ماینینگ بیت کوین، مقدار زیاد انرژی مورد نیاز برای اجرای سخت افزارهای معمولی مانند ماینرهای ASIC است. خرید تجهیزات ماینینگ نیز هزینه بالایی دارد و علاوه بر آن، هزینه گزاف برق نیز یکی دیگر از مشکلات ماینرها است. بسته به سخت افزار مورد استفاده، هزینه کل استخراج بیت کوین می‌تواند به هزاران یا ده‌ها هزار دلار برسد.

ماینر Avalon-Nano
ماینر از نوع Avalon Nano

اگرچه استخراج بیت کوین با USB به اندازه ASIC محبوب نیست، اما این روش همچنان بازار و مشتریان خود را دارد. GekkoScience Compac USB و Avalon Nano 3 جزو پرفروش‌ترین ماینرهای این دسته هستند. با این حال، قبل از خرید یک ماینر USB بیت کوین، بهتر است بررسی کنید که آیا استخراج بیت کوین به این روش ارزش آن را دارد یا خیر؟

آیا استخراج بیت کوین از طریق USB سودآور است؟

به نظر خیلی از افراد استفاده از چیزی به سادگی درایو USB برای استخراج بیت کوین احتمالاً سودآور نخواهد بود. اما برای قضاوت عجله نکنید! در ژانویه 2022، فردی با یک ماینر بیت کوین USB توانست به سود خالص 215000 دلاری دست پیدا کند. این شخص با استفاده از یک دستگاه USB GekkoScience و نرخ هش 8.3 TH/s موفق به کسب این سود هنگفت شد.

ماینر GekkoScience
ماینر از نوع GekkoScience

با این حال، توجه به این نکته مهم است که سودهای کلان مانند مثال بالا در صنعت استخراج بیت کوین چندان رایج نیست. در سال‌های اخیر، استخراج بیت کوین به شدت رقابتی شده است، به همین دلیل است که معمولا از سخت‌افزارهای قدرتمندتری مانند ماینرهای ASIC در این تجارت استفاده می‌شود. البته کسب سودهای کلان با استفاده از ماینرهای USB بیت کوین غیرممکن نیست، اما شانس آن بسیار کم است.

اگر می خواهید شانس خود را برای استخراج بلاک بیت کوین و کسب سود بالا به حداکثر برسانید و نگران هزینه‌های ثانویه نیستید، انتخاب یک ماینر معمولی ASIC احتمالاً بهترین گزینه است. با این حال، اگر همچنان به دنبال شرکت در فرآیند استخراج با هزینه اندک هستید، ماینرهای بیت کوین USB ممکن است بهترین گزینه برای کسب درآمد باشند.

آیا خرید فلش ماینر بیت کوین به صرفه است؟

استخراج بیت کوین برای بسیاری از افراد غیرقابل دسترس است و مشارکت مردم عادی را دشوار می‌کند. بنابراین، با استفاده ازUSB Bitcoin Miner، افراد با بودجه کم نیز می‌توانند در این فرآیند شرکت کنند.

اگر بخواهیم درآمد ماینینگ با فلش ماینر بیت کوین را تخمین بزنیم، ماهیانه حدود 5 تا 10 هزار تومان دریافت خواهید کرد که البته هزینه‌های جانبی بسیار بیشتر از این مقدار خواهد بود.

لینک مطلب : میزان سودآوری ماینر USB بیت کوین

منبع: makeuseof