مونيکا لانگ، رئيس ریپل، اعلام کرد که RLUSD در آینده برای تسویه تراکنش‌ها در پلتفرم تسویه XRP استفاده خواهد شد. ریپل اخیراً فعالیت‌های خود در توسعه استیبل کوین RLUSD را بر روی شبکه‌های اتریوم و XRP شدت بخشیده است.

 طبق اطلاعات منتشر شده از ردیاب بلاکچین اتریوم، ریپل در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۳۰۰,۰۰۰ واحد RLUSD را ضرب کرده است. این داده‌ها نشان می‌دهد که این شرکت فعالیت‌های مشابهی را نیز در گذشته انجام داده است.

حساب کاربری “ریپل استیبل کوین تراکر” که فعالیت‌های مرتبط با استیبل کوین RLUSD را پیگیری می‌کند، ضرب اخیر را گزارش داده است.

 این حساب همچنین به ضرب ۵۰,۰۰۰ واحد RLUSD دیگر اشاره کرده که در تاریخ ۲۷ سپتامبر اتفاق افتاده است. ریپل همچنین در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۴ سپتامبر مقادیر کوچکتری از RLUSD را ضرب کرده و برخی از آنها را سوزانده است. این اقدامات همزمان با شروع آزمایشات خصوصی این استیبل کوین است که از ۹ آگوست آغاز شد.

ریپل اعلام کرده که RLUSD هنوز تأییدیه‌های قانونی لازم را دریافت نکرده و بنابراین برای خرید یا معامله در دسترس نیست. همچنین ریپل از کاربران خواسته که مراقب کلاهبردارانی باشند که ادعا می‌کنند این استیبل کوین برای خرید موجود است.

این آزمایشات پس از پیروزی ریپل در پرونده طولانی مدت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) آغاز شده است. برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، این استیبل کوین را در یک کنفرانس جامعه XRP معرفی کرد و گفت که RLUSD به عنوان تکمیل کننده اهداف اکوسیستم ریپل طراحی شده است.

مونيکا لانگ نیز در مصاحبه‌ای در تاریخ ۲۶ ژوئن توضیح داد که RLUSD برای تسویه تراکنش‌ها استفاده خواهد شد و کاربردهای متفاوتی از XRP دارد. RLUSD یک استیبل کوین وثیقه‌ای است که به دلار آمریکا با نسبت ۱:۱ متصل شده و توسط سپرده‌های نقدی و اسناد خزانه داری آمریکا پشتیبانی می‌شود.