FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

بازار ارزهای دیجیتال هنوز نتوانسته به بالای منحنی پذیرش برسد و امیدوار است تا وضعیت بازار ارز دیجیتال سال 2030 دارای پانصد میلیون مصرف‌کننده بیشتر را جذب کند.

الکس کروگر، اقتصاددان و تحلیلگر کلان، گزارشی را در این مورد به اشتراک گذاشت. طبق این گزارش، به احتمال زیاد تا سال 2030، پانصد میلیون سرمایه‌گذار دیگر وارد بازار مالی شوند. بر طبق این پیش‌بینی ممکن است گروهی از مصرف‌کنندگان جدید با درآمد بالا و متوسط، منبع جدیدی برای رشد بازار ارزهای دیجیتال شوند.

بر طبق داده‌های ارائه شده در گزارش، بیشتر این مشتری‌های جدید از مناطق آسیایی و آفریقایی خواهد بود. پیش از این، دو منطقه برتری که بخش عمده‌ای از سرمایه بازار ارزهای دیجیتال را ارائه می کردند، اروپا و آمریکا بودند. در حالی که درصد سرمایه‌‌گذاران آسیایی تا الان فقط در حال افزایش بود.

روند صعودی که همه در سال 2024 منتظر آن هستند، به احتمال زیاد توسط سرمایه‌گذاران از مناطق فوق آغاز خواهد شد. با این وجود اروپا و آمریکا همچنان تاثیر زیادی بر رشد این بازار پس از کاهش سیاست‌های پولی در سراسر جهان و پایان افزایش نرخ بهره خواهند داشت. البته تا سال 2030، تحلیلگران انتظار 500 میلیون افزایش دیگر در تعداد مصرف‌کنندگان از مناطق فوق را دارند. متأسفانه، با توجه به نوسانات و دوران نوجوانی بازار ارز دیجیتال، پیش‌بینی اینکه چه اتفاقی برای بازار ارزهای دیجیتال رخ خواهد داد، دشوار است.

در بازار کریپتو چه می‌گذرد؟

خوشبختانه، پس از شکسته شدن تعادل بین سفارش‌های کوتاه و بلند، خرس‌ها مجبور شدند برای کسانی که تصمیم به باز کردن پوزیشن‌های خرید در بازار دارند، سود بیشتری بپردازند و بازار ارزهای دیجیتال کمی احساس آرامش کرد.

بیت کوین حدود یک هفته پیش بیش از حد فروخته شد، زمانی که قیمت اولین ارز دیجیتال به طور ناگهانی به زیر آستانه 19000 دلار رسید. در حال حاضر، بازار منتظر داده‌های CPI است که بر تصمیم تنظیم‌کننده‌ها در جلسه بعدی FOMC تأثیر خواهد گذاشت.

منبع: u.today