FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) یکی از ارزهای دیجیتال مشتق شده از بیت کوین است. بیت کوین کش توسط گروهی از توسعه دهندگان و ماینرهای بیت کوین به رهبری راجر ور (Roger Ver) در سال 2017 تاسیس شد. آنها با هدف افزایش سرعت و تراکنش‌های بیشتر در شبکه بیت کوین، بلاک‌های بزرگتر و یک الگوریتم متفاوت برای استخراج بلاک‌ها را پیشنهاد دادند. این پیشنهاد در نهایت باعث تقسیم شبکه بیت کوین شد و بیت کوین کش به عنوان یک ارز دیجیتال مستقل به وجود آمد.

بیت کوین کش با استفاده از الگوریتم SHA-256 و بلاک‌های بزرگتر (8 مگابایت) تلاش می‌کند تا مشکلات بیت کوین را حل کند و به عنوان یک ارز دیجیتال قابل استفاده باشد. بیت کوین کش همچنین در بازار ارز دیجیتال به عنوان یک ارز مستقل شناخته شده و در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال معامله می‌شود.

در حال حاضر ارزش بازار BCH تقریباً 2.23 میلیارد دلار است. ارز دیجیتال BCH در رتبه 28 بازار قرار گرفته و 0.19 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 112.93 دلار است.

توضیحات سیگنال رایگان BCH

نقطه طلایی ورود 85 تا 90
نقطه منطقی ورود 95 تا 100

هرچند الان در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد و افرادی که تمایل دارند می‌توانند داخل سبد دارایی‌شان به اندازه ۵ درصد از دارایی‌شان داشته باشند.

چگونه ارز دیجیتال BCH را خریداری کنیم؟

برای تهیه ارز دیجیتال BCH می‌توانید با مراجعه به صرافی بیتکس‌روم، این ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری نمایید.

سیگنال‌های رایگان را می‌توانید از کانال یوتیوب کریپتونگار نیز پیگیری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

امیدواریم با سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال سودهای خوبی عاید شما شود.