رشد باور نکردنی مجموعه تنها در ۳ ماه

در این مطلب قصد داریم آمار کلی از روند پیشرفت مجموعه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این آمار در حقیقت از زمان شروع فعالیت کاربران به بعد بوده و می‌توانید سرعت رشد مجموعه را مخصوصا در طی ۳ ماه اخیر ملاحظه نمایید.

لذا از تمامی کاربران عزیز خواهشمندیم همچنان به فعالیت خود ادامه داده و در این راه همراه ما باشند.


مقایسه نمودار Total clicks مهر و اسفند


این نمودار نشان‌دهنده Total clicks یا میزان کلیک در مهر ماه و اسفند می‌باشد. همانطوریکه مشاهده می‌نمایید میزان کلیک در مهر ماه برابر با عدد 879 بوده و در اسفند ماه به عدد 8.6K رسیده است. درصد رشد این گزینه برابر با 878.38% می‌باشد.


مقایسه نمودار Total impressions مهر و اسفند


بر طبق نمودار بالا Total impressions یا میزان کلمات در سرچ گوگل در مهر ماه برابر 43.2K بوده و در اسفند ماه این رقم به 146K رسیده است که رشد خیلی خوبی را شاهد هستیم. درصد رشد این قسمت برابر با 237.96% می‌باشد.


مقایسه نمودار Average CTR مهر و اسفند


در این نمودار Average CTR یا میزان نرخ سرچ به کلیک در سایت در ماه مهر 2 درصد بوده و در اسفند ماه به 5.9 درصد رسیده است. در این قسمت نیز شاهد رشد 195% هستیم که رشد قابل ملاحظه‌ای می‌باشد.


مقایسه نمودار Average position مهر و اسفند


در این نمودار نیز Average position یا پوزیشن سایت در صفحات گوگل در ماه مهر برابر 23.2 است و در اسفند ماه به 19.2 رسیده است.

بر اساس این نمودارها مشاهده می‌نمایید که همکاری گروهی تاثیر فوق‌العاده‌ای داشته و اگر فعالیت کاربران از این هم بیشتر شود، رشد مجموعه چندین برابر این ارقام خواهد شد.

از همکاری و همیاری شما عزیزان سپاسگزاریم.