امروزه اکثر افراد در تلاش برای یافتن روش‌های جدید کسب درآمد هستند. به گفته برخی از فعالان مستقر در کنیا، جمع آوری سرمایه از طریق فروش ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نه تنها سریع‌تر، بلکه هزینه کمتری نیز دارد. این فعالان افزودند که ارز دیجیتال پتانسیل ایجاد روش‌های جدید کسب درآمد، خرج کردن، پس‌انداز و ارسال پول را برای جوانان دارد.

با ارز دیجیتال درآمد کسب کنید

پس از همه‌گیری کووید-19، کانال‌های مالی سنتی تقریبا از بین رفتند. برخی از فعالان آفریقایی با جمع‌آوری سرمایه از طریق فروش ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) توانستند درآمد کسب کنند. اگرچه ارز دیجیتال هنوز برای برخی از فعالان نسبتاً جدید است، یکی از مدیران غیرانتفاعی مستقر در محله فقیر نشین کنیا به نام کیبرا در گزارش بنیاد تامپسون رویترز نقل می‌کند که ارزهای دیجیتال روش سریع‌تری برای کسب درآمد و جمع‌آوری سرمایه هستند.

کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال برای ما چیز جدیدی بود. بایرونس خاینگا، مدیر خدمات فنی در پروژه نیازهای انسانی توضیح داد: “اکنون نحوه اجرای فعالیت‌های رفاه اجتماعی خود را به شما اطلاع می‌دهیم. زیرا دیدیم با چه سرعتی می‌توانیم در جمع‌آوری کمک مالی حرکت کنیم.”

بر اساس این گزارش، پروژه نیازهای انسانی Khainga در نصب یک مجسمه پلاستیکی که یک شیر آب غول پیکر را به تصویر می‌کشد، مشارکت داشته است. این مجسمه توسط بنجامین فون وونگ، هنرمند فعال که با فروش NFTها سرمایه جمع آوری کرده است و پانداهای Degenerate Trash Pandas، یک جامعه NFT کنیایی که از ضایعات پلاستیکی حمایت می‌کند، ساخته شده است. آنها با هم 110000 دلار از طریق NFT جمع‌آوری کردند. این بودجه برای نصب مجسمه پلاستیکی غول پیکر استفاده شد.

ورود به بازار سرمایه با کریپتو

روزلین وانجیرو، در انجمن بلاک‌چین کنیا، گفت: “علاوه بر اینکه کریپتو روشی سریع‌تر برای جمع‌آوری سرمایه است، موانع ورود به بازار سرمایه را هم کاهش می‌دهد.” او افزود که شرکت‌ها و افراد بیشتری به این روش روی می‌آورند. این گزارش همچنین به نقل از اسکات اوندر، مدیر ارشد اجرایی Mercy Corps Ventures، منتشر شد که توضیح می‌دهد چرا ارزهای رمزنگاری شده به شکل بهتری وجوه را به خارج از مرزها منتقل می‌کنند. او گفت:

“کریپتوکارنسی این مانع پرهزینه را از بین می‌برد. این پتانسیل را دارد که راه‌های جدیدی برای کسب درآمد، خرج کردن، پس‌انداز و ارسال پول برای جوانان ایجاد کند.”

شما تجربه کسب درآمد با ارزهای دیجیتال را دارید؟

منبع: bitcoin.com