FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

ورود Polygon به دیزنی، یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. زیرا Polygon تنها برنامه راه یافته به دیزنی است. با این وجود می‌تواند کل صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد. شرکت والت دیزنی شرکت‌کنندگان در شتاب‌دهنده دیزنی 2022 را با Polygon، یک شبکه بلاک‌چین لایه 2 در اتریوم ادغام کرد. از این طریق جایگاه خود را در لیست معتبر به دست آورد.

این برنامه توسعه کسب و کار، برای سرعت بخشیدن به رشد شرکت‌های نوآور و انقلابی در سراسر جهان ساخته شده است. گروه 2022 همواره تمرکز زیادی بر شرکت‌هایی دارد که با استفاده از هوش مصنوعی (AI)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، یا واقعیت افزوده (AR) تجربیات کاملی ایجاد می‌کنند. شرکت Polygon در کنار پنج شرکت دیگر از جمله Red 6 ،Obsess، یک پلتفرم تجارت الکترونیک که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های سه بعدی برای وب‌سایت خود ایجاد کنند و Lockerverse، یک استارت‌آپ Web3 که مرزهای داستان‌گویی را پیش می‌برد، قرار دارد.

سایر شرکت‌کنندگان انتخاب شده عبارتند از Flickplay، شرکتی که به کاربران امکان می‌دهد NFT‌ها را در دنیای واقعی با استفاده از AR پیدا کنند، و Inworld، شرکتی که از هوش مصنوعی برای ایجاد شخصیت‌های پویا برای بازی استفاده می‌کند.

بازدیدها برای Polygon ادامه دارد

رایان وایات، مدیرعامل این شرکت، پس از ورود Polygon به دیزنی هیجان‌زده شد. او در توییتر نوشت: “این موضوع بیانگر اقداماتی است که در اینجا انجام می‌شود و ما نشان می‌دهیم بعنوان یک شرکت پیشرفته تا کجا پیش‌ خواهیم رفت.” راه حل لایه-2 قبلاً با Reddit، شبکه اجتماعی محبوب، برای میزبانی آواتارهای NFT این پلتفرم قرارداد بسته بود. ردیت خاطرنشان کرد که Polygon به دلیل «تراکنش‌های کم‌هزینه و ضمانت‌های ثابت» انتخاب شده است. این حرکت باعث فعالیت نهنگ‌ها در بلاک‌چین می‌شود.

شرکت‌ها می‌خواهند چندین دهه تجربه کسب کنند

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، دیزنی فاش کرد با ورود Polygon به دیزنی، اعضای گروه یک مدیر اجرایی اختصاصی از تیم رهبری ارشد دیزنی، دریافت خواهند کرد. تیم رهبری والت دیزنی ترکیب قابل توجهی دارد و باب چاپک بعنوان مدیر عامل شرکت آن را هدایت می‌کند.

آیا به جزء Polygon شرکت‌های دیگری به دیزنی راه خواهند یافت؟

منبع: beincrypto.com

لینک این خبر در کانال یوتیوب کریپتونگار *با فیلترشکن وارد شوید.