به نام خدا

#اطلاعیه

#تسویه حساب

#شماره ۱۳۵۱ـ۱۰

با سلام و احترام؛

به اطلاع کاربران محترم می‌رسانیم طبق فرمایشات جناب آقای علی اکبر توسل در آخرین لایو برگزار شده، روال تسویه حساب با کاربران شروع شده و بر طبق لیستی که از قبل آماده شده، انجام خواهد پذیرفت.
لازم به ذکر است کاربران باید قبل از تماس مدیریت، دستورالعمل‌های ذکر شده در این اطلاعیه را حتما تکمیل کرده باشند. در غیر این صورت، اسم شخص مورد نظر به انتهای لیست منتقل شده و روال تسویه با تاخیر انجام خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تسویه حساب و دستورالعمل‌ها، تماشای کلیپ جدید مدیریت را پیشنهاد می‌کنیم.

نکات مهم:

  • مدیریت محترم بر اساس لیست و با شماره شخصی خود، با شما کاربران محترم تماس خواهند گرفت. بنابراین از هر گونه تماس با مدیریت و یا سایر همکاران جدا خودداری نمایید. در غیر این صورت نیز اسم شخص مورد نظر به انتهای لیست منتقل شده و روند تسویه با ایشان با تاخیر انجام خواهد گرفت.
  • هر گونه پیام یا تماسی با شما به غیر از شخص مدیریت اعتباری نخواهد داشت، لذا سایت در قبال هر گونه سواستفاده در این مورد مسئولیتی نخواهد داشت.
  • در پایان هر ماه، گزارش کاملی از تعداد نفرات تسویه شده به صورت اطلاعیه یا لایو، از طریق شبکه‌های اجتماعی سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • هر گونه تغییر در روال تسویه حساب، از طریق شبکه‌های اجتماعی سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • کاربران گرامی هر گونه خبر و اطلاعیه در مورد تسویه حساب از طریق شبکه‌های اجتماعی مجموعه اطلاع‌رسانی خواهد شد. لذا خواهشمندیم جهت اطلاع از آخرین اخبار در این زمینه، حتما در شبکه‌های اجتماعی مجموعه عضو شوید.

شبکه‌های اجتماعی مجموعه:

پیج اینستاگرام

کانال یوتیوب

کانال تلگرام

در پناه ایزد یکتا، موفق و پیروز باشید.