FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده در نشست G20 تاریخ 25 فوریه اهمیت قوانین چارچوب قوی برای ارزهای رمزنگاری را مطرح کرد. همچنین جانت یلن، اعلام کرد که ایالات متحده فشاری در مورد ممنوعیت کاملی برای فعالیت‌های رمزنگاری پیشنهاد نمی‌کند.

یلن اظهارات قبلی کریستالینا جوجیوا که مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول (IMF) است را تایید کرد. این اظهارات در خصوص “ممنوعیت و وضع قوانین ارزهای رمزنگاری” است.

همچنین جورجیوا اشاره کرده که لازم است ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را از استیل کوین‌ها و ارزهای رمزنگاری که توسط شرکت‌های خصوصی منتشر می‌شوند، متمایز کرد.

به گزارش کوین تلگراف، در کنفرانس قبلی، اولین نشست وزرای دارایی و بانک مرکزی (G20) تحت ریاست هند به ثبات‌مالی و اولویت‌های نظارتی پرداختند.

نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی، خواستار یک سیاست جهانی برای رسیدگی به پیامدهای مالی کلان دارایی‌های رمز نگاری شده است.

سیتارامان در طول تاریخ از توسعه مقررات رمزنگاری پشتیبانی کرده است. چندین سال است که دولت هند در مورد قانون‌گذاری یا حتی ممنوعیت ارزهای دیجیتال بحث دارد.

در 23 فوریه، صندوق بین‌المللی پول از کشورها خواست که نشست قانونی برای ارزهای دیجیتال را لغو کنند. همچنین این صندوق مقاله‌ای را تحت عنوان «عناصر سیاست‌های موثر برای دارایی‌های رمزنگاری» که در آن چارچوبی از 9 اصل که به مسائل مالی کلان، قانونی و نظارتی می‌پردازد منتشر کرد.

در ضمن صندوق بین‌المللی پول به کشور السالوادور پیشنهاد کرد که در برنامه‌های خود برای افزایش مواجه با بیت کوین صرف نظر کند. همچنین این صندوق اشاره کرد که ارزهای دیجیتال برای پایداری مالی و حمایت از مصرف کننده ریسک بزرگی است.

منبع: cointelegraph.com