FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

WingRiders، یک بازارساز خودکار (AMM) و یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که بر پایه Cardano با استفاده از مدل eUTxO ساخته شده است. این صرافی همراه با COTI، خبر زیر را در یک پست توییتری منتشر کرد و از کاربران خواست حدس بزنند که این اعلامیه می‌تواند چه چیزی باشد.

“چیزی مهم در حال رخ دادن در WingRidersDEX است. خبری که مدت زمان زیادی منتظر آن بودید. این خبر به زودی توسط WingRiders و شبکه COTI اعلام می‌شود.”

در پاسخ به این خبر، چندین کاربر حدس زدند که ممکن است راه‌اندازی استیبل کوین Djed در راه باشد. کاربری نوشت: “با افزایش قیمت COTI و اعلام wingriders، می‌خواهم بگویم: آمدن DJED نزدیک است.”

قیمت COTI، ارز دیجیتال اصلی شبکه COTI، در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش یافت و به 0.077 دلار رسید. در آگوست 2022، COTI همکاری بین Djed stablecoin و WingRiders را اعلام کرد. هدف این همکاری بررسی احتمالات استفاده از استیبل کوین Djed در WingRiders DEX بود. این می‌تواند دلیلی کلیدی برای فرضیات مربوط به اعلامیه Djed باشد.

استیبل کوین Djed

Djed یک استیبل کوین الگوریتمی با پشتوانه وثیقه‌ای است که برای تامین انرژی اکوسیستم کاردانو ساخته شده است. این استیبل کوین توسط IOG حامیان Cardano توسعه یافته و توسط COTI، یک شبکه مقیاس‌پذیر لایه یک، پشتیبانی می‌شود. از زمان معرفی Djed در سال 2021، بیش از 40 شرکت سعی دارند تا امکان استفاده از Djed برای آنها فراهم شود.

طبق پستی که تیم استیبل کوین کاردانو (Djed) در توییتر منتشر کرده، انتظار می‌رود که این استیبل کوین در ماه ژانویه عرضه شود. شبکه COTI اعلام کرد که یکی از اهدافش برای سال 2023 این است که Djed را به سمت استیبل کوین غالب در شبکه کاردانو سوق دهد. این نشان می‌دهد که پیشرفت‌های فنی برای این استیبل کوین از جمله پشتیبانی کامل Vasil ادامه خواهد یافت.

منبع: u.today