مایکل سیلر، مدیر عامل MicroStrategy و مدافع بیت کوین، با توضیح مسائل مربوط به انتقال ارزش دارایی‌های فیزیکی مانند طلا، سهام شرکت و املاک و مستغلات در کنوانسیون کریپتو استرالیا، حمایت خود از بیت کوین را دو چندان کرد.

Saylor در مورد مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) اشاره کرد که بیت کوین توسط 20 میلیارد دلار سخت افزار استخراج اختصاصی پشتیبانی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حمل و نقل دارایی‌های سنتی مانند طلا (به مقدار زیاد) و زمین از مرزهای جغرافیایی تقریبا غیرممکن است، افزود:

«اگر ملکی در آفریقا داشته باشید و در لندن زندگی ‌کنید، هیچ‌کس نمی‌خواهد آن را از شما اجاره کند. اما اگر یک میلیارد دلار بیت‌ کوین داشته باشید، می‌توانید آن را قرض دهید یا به هر کسی در دنیا اجاره دهید.»

سیلر همچنین بر هزینه‌های نگهداری و مالیات‌های بالای مرتبط با مالکیت و به ارث بردن دارایی فیزیکی در درازمدت تأکید کرد که در مورد بیت‌ کوین وجود ندارد. او توضیح داد:

«بیت کوین به عنوان یک دارایی است که می‌توانید آن را در قطعات کوچک به دست آورید و هر کجا که می‌روید با خود ببرید. به راحتی به نسلهای بعدی خود انتقال دهید و در 250 سال آینده، خانواده شما همچنان مالک این اموال خواهند بود.»

به گفته سیلر، تنها افراد سلطنتی مانند شاه چارلز سوم، آزادی دارند که ثروت خود را بدون نگرانی از مالیات منتقل کنند، مگر اینکه این دارایی بیت کوین باشد. این کارآفرین بار دیگر تاکید کرد که شبکه بیت کوین بیش از 13 سال است که هک نشده و در حال حاضر “ایمن‌ترین شبکه در جهان” است.

در پایان، Saylor به‌روزرسانی‌های منظم شبکه بیت‌ کوین را برای سریع‌تر و ایمن‌تر کردن آن و همچنین نوآوری‌های پیرامون برنامه‌های لایه ۲ و لایه ۳ را برجسته کرد.

منبع: cointelegraph.com