FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

بر اساس نتایج یک نظرسنجی، نیروی کار صنعت بلاک‌چین امسال 80 درصد رشد داشت.

فناوری بلاک‌چین یکی از مدرن‌ترین پیشرفت‌ها در تجارت، امور مالی و بسیاری از صنایع دیگر است. پس از افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، ظهور آنها در عموم باعث ایجاد استراتژی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی شده است.

در نتیجه افزایش محبوبیت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، تعداد افرادی که در این بخش فناوری پررونق شغل پیدا کرده‌اند، به شدت افزایش یافته است.

بر طبق نتایج یک نظرسنجی انجام شده توسط سایت Linkedin و اپلیکیشن تجارت ارزهای دیجیتال OKX، تعداد افرادی که در بخش بلاک‌چین کار می‌کنند تا ژوئن 2022 سالانه 76 درصد افزایش یافته است.

سرعت رشد فضای بلاک‌چین

صنعت بلاک‌چین از زمان آغاز به کار خود، بیش از یک دهه پیش، گسترش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. همچنین سرعت توسعه آن در سال‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

در حالی که صنعت و رشد آن اغلب بر اساس ارزش بازار، حجم معاملات و سایر معیارهای مالی ارزیابی می‌شود، شرکت‌های متشکل از این بخش توسط افرادی با طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها، رهبری و مدیریت می‌شوند.

بر اساس این تحقیق، ایالات متحده، هند و چین از نظر رشد و توسعه در تجارت بلاک‌چین جزو سه کشور برتر هستند.

هند از نظر تعداد متخصصان شایسته در انواع مختلف این برنامه‌ها، از جمله رمزنگاری و برنامه‌های مالی، رتبه دوم را دارد.

از نظر استعدادهای بلاک‌چین، هند از ایالات متحده عقب‌تر هست و چین هم در در رتبه سوم قرار دارد. از طرف دیگر، هند به عنوان سریع‌ترین کشور در حال رشد از نظر در دسترس بودن و رشد متخصصان شایسته با نرخ رشد سالانه 122 درصد استعدادهای خود شناخته شد.

به نظر شما نیروی کار صنعت بلاک‌چین در کشور ما چند درصد رشد داشته است؟

منبع: bitcoinist.com